۱۲۰۹۰۲۷
۱۳۶
۱۳۶
پ

رضاوند: در استقلال تحت فشار بودم و بازی نمی‌کردم

آرش رضاوند در خصوص روزهای خوبش پس از جدایی از استقلال و درخشش در آسیا در پیراهن فولاد با برنامه فوتبال برتر صحبت کرد.

خبرآنلاین: رضاوند در ابتدا راجع به تیم‌شان گفت: شرایط تیم‌مان خوب بود و طبق برنامه‌ها پیش رفتیم و توانستیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و یک هفته زودتر صعودمان را قطعی کنیم. باید شرایطی پیش ببریم که از مراحل حذفی هم صعود کنیم‌.

رضاوند ادامه داد: فولاد یکی از تیم‌های خوب است و از نظر مدیریت، امکانات و زمین ساختار خیلی خوبی دارد و در راس این‌ها آقا جواد خیلی کمک‌مان کرد و خوشحالم که اینجا توانستم چیزی که کادرفنی و مجموعه فولاد می‌خواستند را اجرا کنم.

او در مورد اینکه در استقلال تحت فشار بوده بیان کرد: این حرف را قبول دارم و فوتبال، جنگیدن است. شریط در استقلال نیم فصل اول آنطور که باید نبود و به جایی رفتم که بتوانم توانایی‌هایم را ثابت کنم. فولاد تیم آسیایی بود و تواستم خودم را نشان دهم. من در استقلال ۶، ۷ بازی انجام دادم یعنی اینطور نبود که بگوییم یک نیم فصل در استقلال بازی کردم و عملکردم خوب نبود. من تعداد کمی بازی کردم و امسال تغییرات تیم‌مان در استقلال خیلی زیاد بود و ده، دوازده بازیکن اصلی‌مان رفتند و همین زمان می‌برد که با هم‌تیمی‌ها هماهنگ شوم و شاید یکی از عامل‌هایش این باشد.

این هافبک دفاعی در مورد رقبای فولاد در آسیا و نتایج غیرمنتظره الغرافه گفت: به نظرم تیم استراماچونی یکی از فنی‌ترین تیم‌های گروه بود؛ نگاه به هشت گل خوردن‌شان نکنید چون سه روز قبلش یک بر صفر از شباب الاهلی جلو بودند و لحظه اخر گل خوردند. تیم‌های قطری معمولا در فاز دفاعی ضعیف‌تر هستند و وقتی دو گل می‌خورند بازی را ول می‌کنند. الغرافه فاز هجومی خیلی قدرتمندی دارد اما دفاع‌های بومی‌اش ضعیف‌تر هستند.

او در مورد شباب الاهلی و بازی نکردن دو بازیکن ایرانی‌اش اظهار داشت: این تیم بسیار قدرتمندتر است و هم در فاز دفاعی و هم هجومی خیلی تیم خوبی است‌. همانطور که می‌بینید قایدی و احمد کمتر می‌توانند در این تیم خوب بازی کنند. به نظرم در توانمندی‌های مهدی و احمد شکی نیست ولی آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و دست مربی برای تغییرات باز است. من می‌توانم در مورد مهدی قایدی بگویم که او خیلی پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم بتواند به فوتبال اروپا برود.

رضاوند در مورد نفرات فولاد برای بازی با سیستم‌های مختلف گفت: فولاد مجموعه‌ای از کادر و بازیکنان خوب است و ما در تیم آقا جواد همه باهم دفاع و حمله می‌کنیم و این مزید بر علت می‌شود که کمتر گل بخوریم. در نیم فصل با اضافه شدن خلعتبری، شیری و... تیم کامل‌تر شد و توانست موفق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج