adexo3
۱۲۱۰۹۱۵
۱۰۳ نظر
۲۱۴۸
۱۰۳ نظر
۲۱۴۸
پ

خشم مجتبی حسینی؛ حالم از مربیگری بهم می‌خورد!

سرمربی پیکان از مربیگری بیزار شده؛ او می‌گوید شماره‌اش را در فضای مجازی پخش کرده‌اند و مورد اتهامات عجیبی واقع شده است.

ورزش سه: پیکان به عنوان یکی از جوان ترین و ارزان ترین تیم های لیگ برتر بیست و یکم با نمایش های خوبش در طول مسابقات همه را شگفت زده کرده و توانسته جایگاه خوبی در جدول برای خود دست و پا کند. به واسطه همین عملکرد خوب هم بود که شاید خیلی ها انتظار داشتند شاگردان مجتبی حسینی در بازی با پرسپولیس نیز نتیجه خوبی به دست بیاورد.

بعد از شکست دو بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس اما مساله آزار دهنده اتهام‌ها و بعضا توهین هایی بود که از سوی برخی طرفداران فوتبال در فضای مجازی به سمت مجتبی حسینی سرمربی پیکان نشانه رفت.

حسینی که چند سال سابقه همکاری با یحیی گل محمدی در تیم های مختلف را دارد، چند سالی است به عنوان سرمربی در فوتبال مشغول به فعالیت است. برخی طرفداران فوتبال به شکلی غیرقابل باور همین مساله را دستاویز حمله به سرمربی خوشنام پیکان قرار دادند و اهانت هایی به او انجام دادند. 

بالاگرفتن این اتهامات و توهین ها به سرمربی پیکان باعث شد تا او در گفت و گویی با خبرنگار "ورزش سه" نسبت به این موضوع واکنش نشان بدهد. مشروح صحبت های مجتبی حسینی را در ادامه می خوانید:

**اتفاقات بازی با پرسپولیس به سود ما پیش نرفت

واقعیت این است که خودم هم انتظار بازی بهتری را داشتم. متاسفانه اتفاقات بازی دیروز به سود ما پیش نرفت و از این مساله بسیار ناراحتم اما مساله ای که ناراحتی ام را چند برابر می کند، مطالبی است که در فضای مسموم مجازی می بینم و می شنوم.

**مگر من چه کاری انجام داده ام؟

بعد از بازی وقتی تلفن همراهم را روشن کردم، سیلی از پیام های عجیب را دیدم؛ به خودم گفتم مگر من چه کاری انجام دادم که باید اینطور مورد اهانت و بی مهری قرار بگیرم؟ مگر جز این بوده که ما با یک تیم جوان و کم هزینه، به مصاف پرسپولیس و هوادارانش در جو سخت ورزشگاه آزادی رفتیم؟ واقعا انتظار این بود که ما مقابل مدافع 5 دوره قهرمانی متوالی از دقیقه یک تا 90 حمله کنیم و موقعیت گل بسازیم؟

خشم مجتبی حسینی؛ حالم از مربیگری بهم می‌خورد!

**این حملات ناجوانمردانه است

فکر می کنم انتظارات از تیم پیکان به واسطه بازی های خوبی که داشتیم بالا رفته است. البته خوشحالم به کمک همکارانم تیمی ساخته ایم که اینقدر مورد تحسین قرار می گیرد اما انتظارات از این تیم باید منطقی باشد. با این حال خودمان هم انتظار داشتیم بازی بهتری مقابل پرسپولیس انجام بدهیم، اما فکر می کنم حملاتی که از دیشب به ما شده ناجوانمردانه است.

**باورم نمی شود این حرف‌ها را هموطنانم مطرح می کنند

متاسفم که اتفاقات فوتبال ایران در فضای مجازی به توهین و افترا و فحاشی ختم می شود. اینکه یکسری آدم نشسته اند تا یک اتفاقی رقم بخورد و به یک نفر حمله کنند؛ فقط در ایران شاهدش هستیم. از دیشب پیام‌هایی دریافت کردم و حرف هایی را شنیدم و دیدم که باورم نمی‌شود هموطنان خودم آن را مطرح می کنند.

**من هم دوست دارم استقلال و پرسپولیس را ببرم

این چه جوی است که یکسری آدم به خودشان اجازه می دهند اینقدر راحت درباره آدم ها صحبت کنند؟ من یک مربی هستم که دوست دارم پیشرفت کنم. من هم دوست دارم تیمم در همه بازی ها برنده شود. دوست دارم همیشه استقلال و پرسپولیس را ببرم، و قهرمان مسابقات شوم. آدم این همه زحمت می کشد و برای موفقیت می جنگد، بعد یک عده می آیند و با فحاشی و توهین همه چیز را زیر سوال می برند.

**تلفن افراد را پخش می کنند تا فحاشی کنند!

متاسفانه تلفن افراد را در گروه های هواداری پخش می کنند تا بیایند و فحاشی کنند. از دیشب برای من هم این اتفاق رخ داده است. وقتی اینطور می شود، آدم به برخی چیزها شک می کند. اینکه نکند برخی خط گرفته باشند که چنین کارهایی را علیه یک نفر انجام بدهند.

**چرا من و خانواده ام باید مورد توهین واقع شویم؟

همه جای دنیا از فوتبال لذت می برند اما متاسفانه برخی طرفداران فوتبال در ایران منتظرند یک نتیجه ای رقم بخورد و فضای مسمومی را ایجاد کنند. این بساطی که در توییتر و اینستاگرام به راه افتاده، اصلا جو خوبی برای فوتبال درست نمی کند. واقعا چرا باید من و خانواده ام به خاطر رقابت استقلال و پرسپولیس در بحث قهرمانی لیگ برتر مورد توهین واقع شویم؟

خشم مجتبی حسینی؛ حالم از مربیگری بهم می‌خورد!

 

**مگر استقلال، پرسپولیس را برد که از ما انتظار داشتید؟

از چند روز مانده به بازی برایم خیلی جالب بود که می گفتند پیکان حتما باید پرسپولیس را ببرد؛ با چه استدلالی این حرف زده می شد؟ حالا که باخته ایم، می گویند اتفاقات دیگری رخ داده است. این حرف ها چیست؟ اصلا چه منطق درستی دارد؟ من قبول دارم تیمم دیشب خوب کار نکرد، اما یک تیم نمی تواند روز بد داشته باشد؟ مگر فوتبال اینطور است که شما بتوانید همیشه در فرم ایده‌آل بازی کنید؟ مگر استقلال که من قبلا هم گفته بودم به حق صدرنشین لیگ است، در دربی پرسپولیس را شکست داد که انتظار داشتند پیکان حتما پرسپولیس را ببرد؟

**تا آخر لیگ باید مربیان رقیب سرخابی‌ها فحش بخورند؟

5 هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و رقابت پرسپولیس و استقلال ادامه خواهد داشت. از دیشب من مورد توهین قرار گرفتم، آیا قرار است تا پایان فصل همه مربیان رقیب استقلال و پرسپولیس مورد فحاشی قرار بگیرند؟ این چه وضعی است؟ این اتفاقات شرم آور است.

**حتی به این فکر کردم که مربیگری را کنار بگذارم

باور کنید دیشب نتوانستم خواب درستی داشته باشم. مدام به این فکر می کنم که چرا خانواده من به خاطر یک بازی فوتبال مورد اهانت قرار بگیرند. به این فکر کردم که این چه شغلی است که ما مربیان داریم؛ به جای اینکه ذهنمان را بعد از باخت روی احیای تیم مان بگذاریم، باید بابت جو مسمومی که در فضای مجازی وجود دارد هم حرص بخوریم. شاید باورتان نشود اما حتی به این فکر کردم که این شغل را کنار بگذارم؛ واقعا این حجم از اتفاقات عجیب برایم قابل تحمل نیست و بیراه نگفتم اگر بگویم از این شغل بیزار شده ام و حالم از آن بهم می خورد.

خشم مجتبی حسینی؛ حالم از مربیگری بهم می‌خورد!

 

**نمی خواستم به شایعات مضحک پاسخ بدهم اما...

دوست نداشتم درباره این شایعات مضحک و خنده دار هیچ حرفی بزنم، اما دیدم برخی افراد اتفاقات را به سمتی می‌برند که باید جوابشان را بدهم. دوست دارم این را بگویم تا همه بدانند؛ همیشه در زندگی ام سعی کردم مستقل باشم و به کسی وابستگی نداشته باشم. من به عنوان مربی‌ای که در این حرفه پله پله بالا آمدم، همیشه اعتبارم را ارجح تر از هر چیزی دانستم و مطمئن باشید که از این به بعد هم برای کسب موفقیت تیمم هرکاری انجام خواهم داد.

**به خدا واگذارشان می کنم

همه آنهایی که از دیشب به من تهمت زدند را به خدا واگذار می کنم. به عدالت خدا ایمان دارم و مسیرم را پرقدرت‌تر از قبل ادامه می دهم و آرزو می کنم این بساط توهین و تهمت در فضای مجازی نیز به زودی جمع شود تا آرامش به فوتبال پر از ایراد ما برگردد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      البته بعیده که دروغ گفته باشن ولی ایشون هم واقعا مصداق اون ضرب‌المثل شد که میگفت چوب رو که بر میداری گربه دزده فرار میکنه

      پاسخ ها

      • صبا

        دروازه شما وتارتارهمیشه به روی لنگ بازاست شما ثابت شده اید وقتی یک تیم بایک بازیکن کمتر هنوز گل میزند معلوم استذچه خبره دیگه

    • ناشناس

      دست امثال شما و تارتار واسه خیلیا رو شده اقای حسینی فوتبال پاک هم ارزوس

    • امیر

      آره
      خدایی مربی خوبیه ...فقط جلو پرسپولیس نمی‌دونم چرا بچه هاش خیلی سرحال نیستند.جلو استقلال هم ولی خودش کنار زمین جون می‌کنه ...نمی‌دونم چرا ...تاتار هم همینجوره... خیلی فوتبالشون پاک و شفافه ...اصلا آنقدر شفافه اون ور دوبزرگوار کاملا پیداست

    • ناشناس

      نیروی زمینی این تیمو برد مردم را چی فرض کردی اون پولی که از پیکان میگیری حرومت باشد خیر نبینی

    • رضا لسانی

      واقعا برای کسانی که به آقای حسینی بی احترامی کرده اند متاسفم من یک استقلالی هستم از إقای حسینی نیابتا عذر خواهی می کنم

    • بدون نام

      توهین وتهمت بد دهنی کار زشت واحمقانه ای است همه باید به همدیگر احترام بگذارند ای کاش از هواداران خارجی یاد بگیرند همه چیز در این دنیا ختم نمیشود در آن دنیا خیلی سخت است توبه کنید واز نزدیک به هرشکل شده حلالیت بخواهید

    • ناشناس

      بازیکنانت تو زمین راه میرفتن مردک ...

    • غللمرضا قلیچ خانی

      مجتبی حسینی مربی خوب و کار بلدیه اما خدا وکیلی بازی که دیشب کرد همون بازی بود که جلوی استقلال انجام دادن تیم حریف ده نفره بود یه موقعیت گل نداشتن
      فردا اگر همین باخت باعث قهرمانی مرسمولیس شد با وجدانتون چطوری کنار میایید؟

    • آفتابه و لنگ و کیسه نماد پرسپولیسه

      آقای حسینی نیازی به این همه صغری کبری چیدن نیست هر کسی کمی فوتبال حالیش باشه بازی شما با لنگپولیس و سایر تیمها رو مقایسه کنه متوجه کم کاری شما مقابل تیم لنگ میشه، درود به شرف مربیهای تاجی که هیچوقت روبروی تاج کم نمیزارن و همیشه با شرف و جوانمردانه مقابل تیم محبوب خودشون بازی میکنن.

    • استقلال بزرگ

      حقته. تابلوبود

    • استقلال بزرگ

      حقته

    • استقلال بزرگ

      داور اگ پنالتی استقلالو تو دربی میگرفت استقلال برنده میشد

    • فاضل پیشگو

      همان خدایی که به او واگذارشان کردی ببین و ایمان داشته باش در پایان فصل چه سرافکندگی برایشان درست میکند این را با ایمان کامل گفتم .اینها چون خودشان استاد تبانی وزد وبند هستند مثل عنایتی ملعون که با وقاحت کامل می گوید دوست دارم کیسه قهرمان شود.در واقع کافر همه را به کی خود پندارد.صبر پیشه کن که خداوند حق را به حق دار خواهد داد انشاءالله

    • ناشناس

      خجالت بکش.مگه میشه نود دقیقه یک حمله رودروازه لنک نکنی..خودت برو بشین بازی ازاول نگاه کن

    • موسوی( پرسپولیس کبیر را عشقه)

      آقا حسینی، این ذات کثیف کیسه هاست ،که همه را متهم میکنن و ارتش فحاش دارن. البته به یاری خدا به خاک ذلت میشینن.

    • ناشناس

      حالا این هفته ذوب آهن رو جلوی پرسپوليس می‌بینیم..

    • ناشناس

      جو نده بابا از ترکیبی که چیندی معلوم بود چخبره

    • احمد

      حسینی جان مشگل را شما بوجودمیاورید داوری که سوت زد خطا گرفت چرا مثل پلنگ به این بنده خدا حمله میکنید گیرم داور صددرصد اشتباه کرده ایا دوستت اقای گل محمدی اون فوحشها را جلوی داور میدهد مگر داور ناموس نداره ۷۰ سلمه دارم نگاه میکنم کنارضندلی ها راهمش فحش همه اعتاز ایا سوتی زده شد رای داور تغیر کرد پس اول خودتان رااصلاح کنید

    • ناشناس

      سه امتیاز بعدی تار تار براتون نگه داشته 😂😂😂

    • بی نام

      حسینی خودت جرنده تبانی کردی کم کاری کردی دیشب تیمت مثل گذشته بازی نمیکردازی بچه هن بپرسی میگه بهت بدبازی وردی اگرخدببازی نیکردی میباختی ادم نمیسوخت

    • حسین تاجی

      مقابل استقلال شاخ میشود،ولی مقابل رفیقش ،موش،همه میفهمند

    • ناشناس

      چطور جلو استقلال با تمام نفرات بازی کردی و نتیجه گرفتی اون روز روزت بود و الان که بدترین دروازه بانت رو گذاشتی شد روز بدت؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      چند وقت دیگه میزارنت مربی تیم لنگ

    • ناشناس

      شما فقط بیا توضیح بده چرا بدترین دروازه بانت که قبلان دروازه بان لنگ بوده رو گذاشتی تو دروازه؟

    • یه پرسپولیسی اصیل

      والله این هم فقط خصلت هواداران کیسه است که همیشه انتظار دارن مجتبی حسینی ومهدی تارتار پرسپولیس را ببرند واگر مساوی یا باخت بیاورند ازنظر این عده متوهم تبانی صورت گرفته جالب انجاست درمسابقات لیگ ده تا دوازده مربی استقلالی داریم که تمامن برای تیم مورد علاقه شان ارزوی قهرمانی وموفقیت میکنند که هیچ جای دنیا همچین چیزی نیست وتیمهایشان هم تا دلتان بخواهد در مقابل کیسه باخت داده اند نمونه اش منصوریان وعنایتی و نکونام و قلعه نویی وچندتای دیگه یه مورد بیاورید که هواداران پرسپولیس گفته باشند که این مربیان علنن به تیم گذشته شان راه داده اند

    • ناشناس

      چرا دروازه بان لنگو گذاشتی تو دروازه

    • ناشناس

      یکی تو خوبی یکی تارتار

    • ناشناس

      ۳ امتیازو گذاشتی تو سینی تقدیمش کردی :)

    • ناشناس

      اتفاقا پیکان بازی با پرسپولیس درست است که مثل بازی با استقلال کار نکرد اما دلیلش تعطیلی مسابقات بود که روی تیمه اثر گذاشته ولی خیلی از تیمهای مهدی طر طربهتر بازی کرد شما این هفته بازی تیم لنگی با ذوب اهن ببینید حالتان بهم میخورد وقتیکه دروازه بان از تو محله پیدا میکند ومیذاره فیکس اقای طر طر

    • اشکان

      مکتب کیسه همینه اقا ،شما ببخشید

    • ناشناس

      مگه دروغه بازی رو داد به لنگپولیس

    • ناشناس

      مکتب کیسه خاله زنک

    • ناشناس

      بروبچه سوسول یه کم فوتبال پاک یادبگیر,باشعورمردم بازی نکن

    • ناشناس

      واقعا نگاه بازی استقلال هم کن نگاه بازی لنگ هم کن لبه خط با استقلال چه میکردی با لنگ چه میکردی با لنگ بدون حرکت ارام دوست داشتی باز هم گل بخوری اگر سید نبودی خیلی حرفها برات داشتم اینها خیانت است ولنگ به جایی نخواهد رسید

    • ناشناس

      این است مکتب کیسه

    • علی از کهگیلویه

      کسی نگفت مربی محبوبت راببر،گفتن جوانمردانه بازی نکرده ای،اگه شک داری دوباره فیلم بازی تیمت را ببین ک بازیکنت از نقطه کرنر بجای سانتر شوت بی هدف میزنه

    • ناشناس

      بروبابا چرت نگو
      تارتار هم مثل لقمه حلال ببرین سرسفره

    • ناشناس

      اقای حسینی اول باید خیانت کردی جواب بدی نه هوادار واگذار به خدا کنی نحوی بازی تیمت مشخص بود

    • محمود شیرن کازرون

      چرا یک روز قبل از بازی با یایا ملاقات دوستانه داشتی کجای دنیا دو مربی که فردایش تیمشان بازی دارند با هم دیدار دوستانه برقرار میکنند هر چقد ر هم دوست وشفیق باشند

    • ناشناس

      جلو استاد که نمیشه پیروز شد

    • ناشناس

      تار تار از همین الان قول 3امتیاز رو داداه

    • ناشناس

      واقعا.

    • ناشناس

      جان من راست میگی

    • سعید جان

      ببین آقای حسینی فریاد و استرس های کنار زمین شما در مقابل استقلال برای کمک به دوستت عزیزت یحیی گل محمدی و دیشب کنار زمین آرام و در مقابل تیم ده نفره لنگ گویایی هم چیز است از این فوتبال که تو و یحیی و تارتار که اون را به گند کشیده‌ای کنار بکش

    • ناشناس

      این فحاشی هاهمه اش از طرف طرفداران بی ادب و جام ندیده وادمهای بیشعوروبی فرهنگ تیم دوچرخه سواران تاجی و کیسه سوراخ ابی هاست چرا بیک سرمربی با شخصیت و محترم به چه عنوانی توهین میکنید تیم هوچی گرها نفهم بی نزاکت زنده باد ارتش میلیونی سرخبافرهنگ

    • خودم

      شما شرفتو نفروش بقیش پیشکش

    • ناشناس

      لنگی حقیر بی غیرت

    • پدرام

      استقلال ده نفر شد آنقدر به استقلال فشار اوردید!؟
      ولی جلوی اربابت لنگ ده نفر شد وادادید!؟وگول هم خوردید!
      به بازهایی که با لنگ کردی نگاهی بکن!

    • ناشناس

      پس کیسه هم با کمک سرمربی های حریف که بیشتر کیسه کش هستن نتیجه گرفتن چیه ترسیدین فهمیدین باید جامو دودستی بدید به سرورتون از الان شروع کردید خخخ بسوزید بدبختای حقیر

    • ناشناس

      بازی ذوب آهن هم سه امتیازش واریزشده است توسط تارتار فوتبال کثیف

    • ناشناس

      همین الان از باخت ناراحت نیست و همه ی غمش واکنش آبیاست
      در مورد باختش هم فقط میشه گفت: همون همیشگی

    • ناشناس

      آره فوتبال پاک آرزوس راست میگی چون تیمهای لیگ که مربیشون کیسه کش هستن جلو کیسه وا دادن بدبختا همه مثل خودتون نیستن

    • ناشناس

      آره فوتبال پاک آرزوس راست میگی چون تیمهای لیگ که مربیشون کیسه کش هستن جلو کیسه وا دادن بدبختا همه مثل خودتون نیستن

    • ناشناس

      خوبه خودتون میدونید سرورتون قهرمانه

    • ناشناس

      دمت گرم خوبه ترس و دارید نشون میدید خودتونم قبول کردید سرورتون قهرمانه

    • ک .ن

      لنگی کسی حرفاتو باور نمیکنه فیلم بازی نکن

    • ناشناس

      دست منصوریان و عنایتی و سید عباسی و رحمتی و سایرین چی رو نشده

    • ناشناس

      واقعا مربیان استقلالی مردانه جلوی استقلال بازی میکنند مردونه میجنگند تارتار مجتبی حسینی دوتاتیم 12 امتیاز برای لنگ واریزی لعنت به این فوتبال کثیف

    • مسعود

      فقط کافیه فیلم بازی با استقلال خودتو ببینی اون وقت خودت به خودت فحش میدی
      حالا طلب کار ام هستی
      فیلم بازی نکن مربیگری رو میزارم کنار تازه مزه پول اومده به مشامت

    • الکویت

      ای خدا به کمرت بزند تمام دنیا دیدن تبانی کردی حالا اگر به یایا دلال کمک کردی چی بهت میرسد بجز فوهش و ناسزا

    • سعید

      تواستقلالی نیستی که ازاین به اصطلاح مربی که تابلوبه لنگ راه دادعذرخواهی میکنی اگرهم اینکارومیکنی ازطرف خودت انجام بده جناب حسینی اون دنیایی هم هست وبخاطراین تبانی بایدجواب پس بدی فعلاخوش باش

    • سعید

      اگه مردی اگه واقعاتبانی نکردی پس اونقدرغیرت داری که بخاطرخانوادت فوتبال روبزاری کنار

    • ناشناس

      حقته بی شرف اگه لنک یازده نفره هم بوذ حرفی نبود ، چطور استقلال که ده نفره شد زدین به آب و آتیش جوری بازی کردین انگار میخاستین قهرمان بشین

    • سعید

      اخه این دوتاجزتبانی وباخت جلولنگ کاردیگه ای هم مگه بلدن بکنن تازه کنارزمین چقدرحرص میخورن جلواستقلال این دوتا

    • ناشناس

      خیلی دارید میسوزید ؟اینهمه تهمت وفحاشی میکنید ؟

    • ناشناس

      کیسه آل لجن ازفوتبال پاک حرف میزنه اگه پاکی فوتبال وجود داشت الان با اختلاف زیر سرورت بودی گلابی

    • ناشناس

      تا بسوزی بترکی کیسه کش امتیاز یارانه ای نمی‌گیریم بازور میگیریم تا بسوزززززی

    • ناشناس

      لابد یا قوتبال رو اصلا بلد نیستی یا لنگی هستی آخه بازی خیلی تابلو بود تیم11نفره انگار آمدن بازی تمرینی انجام بدن بعدم مگه خندهای حسینی بعدباخت رو ندیدی...

    • ناشناس

      تمام کیسه آل لجن همه رو مثه خودشون میبینه

    • ناشناس

      خوب این بازی دیگه خیلی تابلو بود طرف گل آفسایدخورده اصلا یه اعتراض کوچیک هم نمیکنه گل دوم هم که فقط مانده بود خودمدافع یا دروازه بان بیان گل به خودشون بزنن.بقول معرف اگه نخوردیم نان گندم ولی دیدیم دست مردم.

    • ناشناس

      یا بازی رو ندیدی یا فوتبال بلد نیستی
      .این یه بازی خدایش خیلی تالو بود
      اگه این بازی توهرکشور دیگه بود وسابقه بازیهای پیکان رو دیده بودن همون فرداش دوتیم رو کلا محروم میکردن ولی حیف که اینجا ایران است.داور رو.. وزیر رو ... رسانه رو..

    • بدون نام

      به قول خود آقا یحیی ، دست تو کاره یک تیم را قهرمان کنند .

    • ناشناس

      سه امتیاز واریز تارتار صددرصد نتیجه مشخصه

    • ناشناس

      واقعا

    • پرویز

      این بی احترامی به سرمربیانی تیم های فوتبالی بصورت برنامه ریزی و فقط فقط فقط برای سرگرم کردن طرفداران فوتبال و از سوی اتاق فکر انجام می گیرد . جوانانی که باید به دنبال حق و حقوق خود باشند به دنبال کارهای بی ارزش می روند

    • ناشناس

      برو لنگی

    • ناشناس

      واقعا اگه راست میگه چرا تیمش ۱دهم بازی مقابل استقلال را مقابل لنگ بازی نکرد؟چطو. حریف از دقیقه 30ده نفره شد اما حمله نکردی واقعا حرومت باشه که شرف را زیر پا گذاشتید

    • ناشناس

      آقای مربی مردم فوتبال رو می‌فهمن شما یه فکری برا شرف و وجدان خودت کن

    • و خدایی که به شدت کافيست...

      کار هواداران کیسه منفوره

    • کوروشی

      تو تارتار معلومه..... چیکار میکنید

    • ژاسمن

      از عوامل قهرمانی های جعلی و جام های اسنپی لنگ اول حکومت دوم بابا مسعود سوم مجتبی حسینی و چهارم مهدی تار تار و تمام .

    • ج خ

      دمت گرم فقط دروازه بان می آوردی بیرون عالی می‌شود
      واقعا رو روحانی و رئیسی سفید کردی لیاقت فحش ام تداری

    • ناشناس

      واقعا این بازی بود که در مقابل استقلال انجام دادی؟؟؟خداییش این بازی بود؟؟؟

    • سعید

      لنگ حقیر انتظاری جز این رفتارا و ناجوانمردیا نیست

    • سیدحسن همایونی

      هوادار واقعی استقلال فحاشی نمیکنه.این واقعیتی هست که کم کم داره ازفرهنگ تاج کنار میره.واقعا خانواده دوستان چه دخلی درماجرا دارند که بهشون فحاشی میشه؟ولی اقای حسینی واقعا تیمت باتمام وجود بازی کرد.به هوادارهای استقلال حق نمیدی که حداقل شک کنن.واقعا ارنج تیمت درست بود؟به خدا واگذار میکنمیم که بهترین قاضی هست

    • ناشناس

      تو و تارتار شرافت رو ذبح کردین

    • ناشناس

      خدا کند شهر خورو مقابل شما خوب بازی کند بعد منتظر فوش بقیه باشی

    • اس اس

      آقای حسینی چون شما مربی هستی فکر می کنی مردم فوتبال نمی فهمند نه داداش مردم از شما کار شناسترند خیلی به اربابت لنگ احترام گذاشتی اخی ان بازی در برابر استقلال کجا ودر برابر لنگ . ولی هر کاری هم بکنید استقلال قهرمان است ...... ولی تو غیرت نداری ..

    • ناشناس

      برو خدا روشکر کن ۲ امتیاز معیشتی گرفتی از فدراسيون

    • ناشناس

      شما لنگیهاکثیف هستیدپیکان تونوددقیقه یک موقعیت صدرصد هم نداشت بازیکناشون تاپشت ۱۸قدم میامدندسانترمیکردندتواوت لنگی

    • ناشناس

      کاملا تبانی کاملا مشخص است الکی خودت بی گناه جلوه نده مردم همه کارشناس هستند

    • ناشناس

      مکتب شمالنگیهاچه قبل ازانقلاب چه بعدازانقلاب تبانی کردن باتیمهاست

    • ه

      افترا نزن بترس

    • ه

      از کجا میدونی دروغ نبند به مردم

    • ه

      دروغ

    • ناشناس

      اقای حسینی میدونی چرا تیمت مقابل لنگ درست بازی نکرد،چون خودت این فوتبال کثیف تو سرشون کرده بودی،دست تو و تارتار دیگه برای همه رو شده با این فوتبال کثیفی که مقابل لنگ بازی کردی،نمیدونم واقعا شب راحت میخوابی،خدا ازت نگذره

    • هوشنگ

      او مده بودن سیزده بدر فوتبال پاک را هم دیدیم دیدم گل محمدی چقدر راحت بدون استرس نشسته بود نتیجه را میدونست

    • ناشناس

      دروغ تا کی جلوی استقلال که می شود چنان بازی می کنید اما جلوی لنگ خوتون رو به موش مردگی می زنید خدا جای حق نشسته حسینی وتارتار اینقدر تابلو هست بازی هاتون همه دیگه می فهمن

    • ناشناس

      آقای حسینی معلم عزیز مربی خوب
      ی کمی بخودت بیاواقعا این پیکان بود جلو پرسپولیس یا تیم نو نهالان
      یکی از روستاهای دور افتاه ومحروم

      بخودت بیا فیلمم بازی نکن
      شرمت باد ننگت باد

    • ناشناس

      منم دوست دارم یه شبه ده میلیارد تومن بیاد تپ حسابم منم دوست دارم یبار دیگه کنار دوست جون جونیم رونیمکت لنگ بشینم‌ ((مثل یه دروازه پان دوست داره یه بار دیگه به تیم قبلش برگرده))شرف داشته باشید

    • ناشناس

      چطور بازی استقلال مثل چلسی باز ی کردی اصلآ باوری نمکنیم این تیم پیکان بود خجالت بکشید

    • یوسفی

      واقعا حیفه امثال تو و تارتار مربیگری را کنار بزارید.....دیگه اونوقت کی به پرسپولیس باج بده.....برو یبار دیگه بازی را ببین خودت خودت میگیره...باج دادی بدم دادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج