۱۲۱۱۷۵۰
۳۱۰
۳۱۰
پ

شائبه تبانی این بار در تبریز

باشگاه ماشین‌سازی پس از مسجل شدن سقوطش به لیگ دو باز هم‌ درگیر حاشیه‌های عجیب و غریبی است.

فوتبالی: باشگاه ماشین‌سازی پس از مسجل شدن سقوطش به لیگ دو باز هم‌ درگیر حاشیه‌های عجیب و غریبی است.

شائبه تبانی این بار در تبریز

بعد از مسجل شدن سقوط ماشین‌سازی به دسته دوم فوتبال کشور، این روزها حاشیه‌ای عجیب و البته جنجالی پیرامون این ‌تیم شکل گرفته است. قضیه از این قرار است که در تمرین دو روز قبل ماشین‌سازی، 6 بازیکن این تیم با وجود حضور در محل تمرین، با تیمشان تمرین نکرده و محل را ترک کرده‌اند. موضوعی که حواشی بسیار زیادی را در پی داشته و حتی شائبه تبانی که این روزها در لیگ یک بسیار داغ است را سر زبان‌ها انداخته است.

گویا بعد از اینکه مشخص شده جلسه تمرینی با تاخیر برگزار خواهد شد، 6 بازیکن سبزقباها به نام های سینا عبداللهی، میثم نامور، متین پارسا، بابک علیزاده، ذبیح الله کوهکن و امیر شهیم جلسه تمرینی را ترک کرده‌اند. البته اینکه تاخیر بیش از حد بوده و یا خیر محل بحث است و طرفین نظرات متفاوتی دارند. بازیکنان یاد شده مدعی هستند بیش از سه ساعت تاخیر تمرین موجب شده همه بازیکنان تصمیم بگیرند که محل تمرین را ترک کنند و جلسه تمرینی مذکور برگزار نشود و بعد از رفتن این نفرات، بقیه این کار را نکرده‌اند.

اما این موضوع در بین رسانه های تبریزی وایرال شد که باشگاه ماشین‌سازی تصمیم گرفت بازیکنان خاطی خود را کنار گذاشته و تحویل هیات فوتبال تبریز دهد و البته این گونه شنیده شده که باتوجه به ایجاد شائبه شرط بندی در آستانه دیدار برابر خیبر خرم آباد، هیات فوتبال هم قصد معرفی نفرات یاد شده به کمیته اخلاق را دارد. موضوعی که با واکنش اینستاگرامی 6 بازیکن مذکور رو به رو شده و آن ها مدعی اند ترک تمرین باتوجه به اتفاقات رخ داده اتفاق افتاده و آن ها آمادگی شرکت در تمرینات را دارند و عده‌ای را متهم به ماهی گرفتن از آب گل آلود کرده‌اند.

گویا قرار است فردا جلسه‌ای بین هیات فوتبال تبریز با نفرات یاد شده و البته سرمربی ماشین‌سازان برگزار گردد و باید منتظر ماند و دید آیا این قضیه ختم به خیر خواهد شد یا سبزپوشان تبریزی حتی پس از سقوط و تا ثانیه های آخر حضور خود در لیگ یک هم سایه حاشیه را بالای سر خود خواهند دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج