۱۲۱۷۲۳۳
۳۴۱
۳۴۱
پ

مربی پرسپولیس علیه ادمین‌های ۱۶ ساله!

حمید مطهری: انتقاد منصفانه با تخریب فرق می‌کند. آدم‌های ۱۵-۱۶ ساله در فضای مجازی و یکسری صفحه‌های خاص می‌آیند مسائل تخریبی می‌گذارند.

فرارو: نشست خبری آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ بیست و یکم به محلی برای جدال حمید مطهری، مربی این تیم با خبرنگاران تبدیل شد. داستان درست از جایی شروع شد که خبرنگاران با اشاره به قهرمانی استقلال دست وی نقطه حساس پرسپولیس گذاشتند.

به گزارش فرارو، حمید مطهری که در یک فصل اخیر چهره اصلی رسانه‌ای پرسپولیس بود در کنفرانس خبری پیش از بازی با فجر شیراز بار دیگر به مخاطبان تاخت. او که پیشتر‌ها گفته بود با آجر‌هایی که به سمت او تیمش پرت می‌شد برجی زیبا می‌سازد بعد از از دست دادن قهرمانی همچنان نمی‌پذیرد که این ضعف‌های مشهود فنی پرسپولیس و کادر فنی‌اش بود که آن‌ها را از رسیدن به قهرمانی باز داشته است.

مطهری امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی و در پاسخ به این سوال که اینکه کادر فنی پرسپولیس انتقاد‌پذیر نبود و در جهت رفع مشکل بدنی تیم گامی برنداشته گفت: ابتدا اینکه همیشه گفته‌ام انتقاد‌هایی که منصفانه باشد قبول می‌کنیم، زیرا انتقاد منصفانه باعث پیشرفت کار شما خواهد شد، اما من ۳۰ سال است در فوتبال حرفه‌ای هستم و اگر شما سوال کنید یا راه بروید می‌دانم چه می‌خواهید بگویید. انتقاد منصفانه با تخریب فرق می‌کند. آدم‌های ۱۵-۱۶ ساله در فضای مجازی و یکسری صفحه‌های خاص می‌آیند مسائل تخریبی می‌گذارند. این با انتقاد منصفانه فرق دارد. انتقاد منصفانه باعث پیشرفت می‌شود و اگر قبول نکنید اشتباه است و نباید مثل کبک سرتان را در برف بگذارید.

این اولین‌باری نیست که او و همکارانش ایرادات وارد شده به خودشان را نمی‌پذیرند و به منتقدان برچسب می‌زنند. در طول فصل او و یحیی گل‌محمدی نه حرف منتقدان را شنیدند و نه پیشکسوت‌ها را و مدام در جنگی خیالی با دشمن فرضی بودند. همین مسئله هم موجب شد تا در پایان فصل بنای زیبایی که برانکو در پرسپولیس ساخته بود را خراب کنند و حالا مجبور باشند برای پاسخ دادن منتقدان با کودک خطاب کردن آن‌ها خودشان را از زیر فشار‌ها بیرون بیاورند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج