۱۲۱۷۳۹۲
۳ نظر
۳۹۶
۳ نظر
۳۹۶
پ

سلطانی: پرسپولیس آسان‌ترین قهرمانی را از دست داد

دروازه‌بان سابق سرخپوشان گفت ترسو بودن سرمربی پرسپولیس باعث شد این تیم در حالی که می‌توانست آسان‌ترین قهرمانی‌اش را امسال به دست آورد، به نایب قهرمانی بسنده کند.

خبرگزاری تسنیم: بهروز سلطانی درباره نامشخص بودن رأی انضباطی بازی پرسپولیس - تراکتور اظهار داشت: من فکر می‌کنم سه امتیاز بازی با تراکتور را بدهند. در واقع قانون این را می‌گوید. آن مسائل را تماشاگران تراکتور ایجاد کردند و بازی را به هم زدند. با این اوصاف طبیعی است که امتیاز را به پرسپولیس بدهند. اگر تصمیمی غیر از این بگیرند، مشکلات زیادی گریبان فوتبال را در آینده‌ای نزدیک خواهد گرفت و فردا برای یک تیم دیگر همین مسئله را ایجاد می‌کنند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس به مقام نایب قهرمانی لیگ بسنده کرد، تصریح کرد: حقیقت امر، ترسو بودن کادر فنی و مدیریت ضعیف این وضعیت را رقم زد. زمانی که باید حمله می‌کردند، نکردند. ارنج تیم هم مشکل داشت و همین مسائل باعث شد پرسپولیس نتیجه نگیرد. ما به تیم‌هایی امتیاز دادیم که خنده‌دار است. متأسفانه گلر هم گل‌های بدی خورد.

سلطانی از دست دادن رادوشوویچ را اشتباه بزرگی دانست و گفت: از زمانی که رادو را رد کردند و رفت، شرایط این‌طوری شد. اصلاً زمانی هم که رادو بود، یک بازی به او می‌دادند و بعد شش بازی بیرون می‌نشست، در حالی که گلر خوبی بود. اگر رادو را بیشتر بازی می‌دادند لک هم حواسش جمع می‌شد. رادو عالی بود، اما وقتی که رفت لک خیالش راحت شد و می‌دید که نیمکت خالی است و هرطور که بازی کند، باز او درون دروازه قرار می‌گیرد. من نمی‌دانم مربی گلرها چطور کار کرده است، اما به نظر من کارهای لازم را انجام ندادند، کوتاهی کردند و تیم از این محل لطمه خورد. اگر رادو یا یک گلر خوب داشتیم مطمئنم موفق می‌شدیم و نتیجه‌ای عالی می‌گرفتیم.

بازیکن سابق پرسپولیس راجع به قهرمانی آبی‌پوشان در این فصل هم تصریح کرد: اول به آنها تبریک می‌گویم. مبارک‌شان باشد، زحمت کشیدند. هنر آنها این بود که مربی‌شان نترس بود. این تیم در دربی یک گل خورد، اما به زمین و زمان زد که گل را جبران کند. آنقدر تیمش را هجومی کرد که به خواسته‌اش رسید. در حالی که پرسپولیس باید آن بازی را می‌برد تا در کورس قهرمانی بماند، اما این استقلال بود که انگار چیزی برای از دست دادن نداشت و با این دید که باخت یک بر صفر با دو سه گل بیشتر هم برایش فرقی نداشت، دنبال تغییر نتیجه بود. کار خوب را مربی استقلال کرد و پاداشش را هم گرفت. اگر پرسپولیس هجومی و نترس بازی می‌کرد قهرمان می‌شد. پرسپولیس امسال می‌توانست آسان‌ترین قهرمانی را به دست آورد، اما نشد. قهرمان نشدن آنهم با این اختلاف امتیاز برای پرسپولیسی که پنج سال قهرمان ایران شده، خیلی بد است.

سلطانی با تاکید براینکه پرسپولیسِ برانکو بود که راحت نتیجه می‌گرفت، خاطرنشان کرد: پرسپولیسی که قهرمان می‌شد ساخته برانکو بود. برانکو تیم را تحویل کالدرون و یحیی داد و داشته‌های او بودند که بعد از رفتن برانکو هم قهرمان شدند. اول دست برانکو درد نکند که چنین تیمی ساخت که پنج سال متوالی قهرمان شد، اما بعد از او خریدهای تیم خوب نبودند و پرسپولیس با آنها نتیجه لازم را نگرفت. متأسفانه در این وضعیت اقتصادی به بازیکنی در این تیم ۱۳ میلیارد دادند که یک میلیون هم برای پرسپولیس کارایی نداشت. این تاجیکستانی‎ها که آوردند تیم‌های ته جدولی دسته دو هم آنها را نمی‌خواهند! پشت اینها قصه‌هایی هست که ما را بیچاره کرده. اگر از بازیکنان امیدمان هم استفاده می‌کردیم از این بازیکنان تاجیک بهتر بودند. چه پول‌هایی که به این نفرات داده نشده است. قصد ندارم به کسی توهین کرده و یا تهمت بزنم، اما به هر کسی در این مورد بگویی، می‌گوید که مسائل دیگری باعث شده است آنها را بخرند.

این پیشکسوت فوتبال در مورد  جذب بیرانوند هم اظهار داشت: بیرانوند با توجه به شرایط سنی‌اش، تجربه خیلی بیشتری دارد و حُسن کار یک گلر، تجربه بالایش هست. او تجربه حضور در جام جهانی را هم دارد. پرسپولیس در کنار بیرانوند، لک را هم داشته باشد، خوب است.

سلطانی در خاتمه در پاسخ به این سؤال که «با این اوصاف بهتر است پرسپولیس کارش را با یحیی گل‌محمدی ادامه دهد و یا تغییر مربی داشته باشد؟»، گفت: یحیی نباشد چه کسی را دارند که جایش بگذارند؟ به اعتقاد من بهتر است او بماند، به هرحال تیم را بهتر از همه می‌شناسد، اما شجاعت را چاشنی کارش کند. ما دربی قبلی را می‌توانستیم خیلی راحت ببریم، اما با اشتباهی بچه‌گانه کار به تساوی کشیده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تو که راست میگی

    • پدرام

      سلطانی فر
      را از دست داد بهروز جون اینطوری شد!؟
      همه تیم قهرمانی پاک را تبریک میگن !؟
      اینقدر گندش در اومده!

    • استقلال قهرمان بدون شکست

      دست بابامسعود دردنکنه نه برانکو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج