۱۲۱۷۵۳۴
۶۷
۶۷
پ

ورمزیار: قهرمانی بدون باخت شیرین‌تر است

کاپیتان اسبق استقلال گفت: وقتی با ثبت رکوردهای زیاد قهرمان می‌شوید، شیرینی آن بیشتر است.

خبرگزاری فارس: صادق ورمزیار در مورد قهرمانی استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی خوبی بود. باید به مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و همه مجموعه تبریک گفت که توانستند سال خوبی را رقم بزنند. این اتفاق وقتی بدون باخت و با بهترین امتیاز قهرمان می‌شوید، وقتی رکوردهای زیادی می‌زنید، شیرینی دو چندانی دارد.

وی در مورد تکرار قهرمانی در فصل بعد عنوان کرد: نشد ندارد اما کار سختی است. در فصل بعد همه می‌خواهند مقابل قهرمان بازی کنند. استقلال می‌تواند این کار را تکرار کند. امیدوارم کارش را با همین شرایط ادامه بدهد و موفقیتش تدوام داشته باشد.

ورمزیار در مورد دعوت به ورزشگاه آزادی برای حضور در جشن قهرمانی اظهار داشت: دعوت شدم ولی زمان دعوت برای مسابقه وقتی ۷ شب بازی است، نباید ظهر باشد. به هرحال هرکسی برای خودش برنامه ریزی دارد. حدود ساعت ۱۲:۳۰ ظهر بود که پیامکی برای من آمد که من کاری داشتم و خوشبختانه به ورزشگاه نرفتم. اتفاقی که برای پیشکسوتان افتاد به خاطر برنامه ریزی غلط بود. می‌توانستند به هر پیشکسوت بلیت، کارت ورود به استادیوم و پارکینگ بدهند. در جایگاه ویژه هم صندلی او را مشخص کنند تا هرکس به موقع در ورزشگاه حاضر می‌شد نه اینکه با یک اتوبوس و با این وضعیت به ورزشگاه بروند. حدود ۷۰-۶۰ نفر بودند که می‌شد آن‌ها را با احترام به ورزشگاه برد.

ورمزیار: قهرمانی بدون باخت شیرین‌تر است

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص جدایی فرهاد مجیدی و اینکه آیا ممکن است تیم به خاطر این اتفاق لطمه ببیند، گفت: یادمان باشد استقلال همیشه استقلال است. هرکسی می‌آید و می‌رود. چه مربی، چه بازیکن و چه مدیر. این تیم، تیم بسیار بزرگی است. خیلی‌ها آمدند و رفتند. فکر نمی‌کنم این اتفاقات روی چنین تیم بزرگی تاثیرگذار باشد. البته این انتخاب خودش بوده، می‌تواند بهترین تصمیم را برای خودش بگیرد ولی در مجموع این تیم بزرگ استقلال است که به همه اعتبار می‌دهد. پس جای نگرانی نیست. دست فرهاد مجیدی هم درد نکند. او یکسال زحمت کشید و امیدواریم هرکجا می‌رود موفق باشد.

ورمزیار در خصوص تقویت تیم برای موفقیت بهتر در فصل جدید لیگ برتر و همچنین بازی‌های آسیایی، گفت: بهترین تیم دنیا هم بعد از پشت سرگذاشتن یک دوره باید نقاط ضعف و قوت خودش را تقویت کند. استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. تیم در بعضی پست‌ها عملکرد خوبی نداشت. مثلا در فاز دفاعی باید شرایط بهتری وجود داشته باشد و نیاز به ترمیم دارد یا در فاز هجومی باید بازیکنی داشته باشیم که بتواند بیشترین گل زده را داشته باشد.

وی در خصوص حرف و حدیث‌هایی که پیرامون انتخاب کادر فنی جدید مطرح شده، گفت: وقتی در باشگاه کمیته فنی وجود نداشته باشد، من سلیقه خودم را می‌گویم، مهدی فنونی زاده سلیقه خودش را می‌گوید، مجید نامجو مطلق سلیقه خودش را می‌گوید و... تصمیم گیری در این مورد سخت است و باشگاه باید کمیته فنی داشته باشد تا در این خصوص تعیین تکلیف کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج