جاباما
۱۲۲۴۱۱۹
۲۰۱
۲۰۱
پ

اسطوره میلان تمدید کرد

پائولو مالدینی قراردادش با میلان را به عنوان مدیر ورزشی تا دو سال دیگر تمدید کرد.

ورزش سه: پائولو مالدینی قراردادش با میلان را به عنوان مدیر ورزشی تا دو سال دیگر تمدید کرد.

قرارداد پائولو مالدینی، مدافع پرافتخار و سابق و مدیر ورزشی موفق و فعلی میلان در تاریخ ۳۰ ژوئن(دیروز) به پایان رسید اما دقایقی پیش خبر تمدید قرارداد او رسما اعلام شد.

اسطوره میلان تمدید کرد

بیانیه رسمی میلان:« باشگاه میلان مفتخر است تا اعلام کند که قرارداد پیشنهاد شده به پائولو مالدینی، مدیر فنی و فردریک ماسارا، مدیر ورزشی، مورد موافقت هر دو نفر قرار گرفته است. مالدینی و ماسارا به مدت دو سال دیگر به فعالیت‌شان در باشگاه میلان ادامه می‌دهند. تمدید این قراردادها به حفظ ثباتی که اکنون در کل باشگاه وجود دارد کمک می‌کند و این ثبات به میلان جهتی می‌دهد تا بتواند به افتخارات و پیروزی های بیشتری دست یابد.»

اسطوره میلان تمدید کرد

به‌دلیل دیدگاه‌های متفاوت با مالکان باشگاه در مورد عملکرد میلان در بازار تابستانی، اخباری در مورد احتمال جدایی پائولو مالدینی از این باشگاه وجود داشت اما توتواسپورت هفته قبل مدعی شده بود که مالدینی اوایل این ماه ملاقات مثبتی با گری کاردیناله مالک آینده باشگاه، داشته و برای ماندن با او به توافق رسیده است. پائولو مالدینی حالا مصمم است با وجود بودجه محدود نقل و انتقالاتی روسونری، ترکیب تیم را برای فصل آینده تقویت کند. ریکی ماسارا نیز با امضای قراردادی جدید، در کنار پائولو مالدینی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اسطوره میلان تمدید کرد

مالدینی در سال 2018 به‌عنوان مدیر ورزشی به میلان بازگشت و در کنار ریکی ماسارا و جفری مونکادا، تیمی ساخت که فصل گذشته با عملکردی درخشان موفق به فتح اسکودتو بعد از یک‌دهه شد.

پائولو مالدینی چندین ماه با سون باتمن و باشگاه لیل مذاکره کرده بود، اما مدافع میانی هلندی در نهایت تصمیم گرفت به نیوکاسل بپیوندد. روسونری می‌خواهد از تکرار سناریویی مشابه در مورد رناتو سانچز جلوگیری کند و با وجود علاقه شدید پاری‌سن ژرمن و ارائه پیشنهاد 30 میلیون یورویی به لیل، همچنان امیدوار به توافق با این ستاره پرتغالی است.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج