۱۲۲۴۶۰۸
۵۱
۵۱
پ

قانون سقف قرارداد باز هم شکست می‌خورد!

بازیکن آرژانتینی پیشین تیم فوتبال بارسلونا که اکنون هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی کشورش را برعهده دارد؛ به‌دلیل درگیری با یکی از همتایانش دستگیر شد.

تسنیم: مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان اعتقاد دارد قانون سقف قرارداد همانند دفعه گذشته شکست خواهد خورد.

رامتین سلیمان‌زاده درباره آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان و پیوستنش به این تیم گفت: بعد از مدتی طولانی تصمیم به جدایی از آلومینیوم گرفتم. چهار سال در خدمت آلومینیوم و هواداران خوبش بودم اما تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم و به مس بروم.

وی در مورد حضور شاهین توکلی، زوج او در آلومینیوم در مس تصریح کرد: من و شاهین سال گذشته در بیشتر مسابقات کنار هم بازی کردیم و امیدوارم امسال بتوانیم زوج خوبی را در مس تشکیل دهیم.

مدافع مس رفسنجان در واکنش به درخواست افزایش قراردادش در آلومینیوم و همچنین بحث تعین سقف قراردادها گفت: اصلاً اینطور نیست و درخواست افزایش قرارداد به آن شکلی که در رسانه‌ها گفتند، نبود. دوستانم، خانواده‌ام و اطرافیان می‌دانند پول اولویتم نیست و بیشتر عزت و حفظ شأن و شخصیتم مهم است. به این دلیل مس را انتخاب کردم که معقول هزینه می‌کند و با ثبات است. این تیم کادرفنی خوبی و مدیران فوتبال بلدی دارد. اینجا را انتخاب کردم تا پیشرفت کنم.

سلیمان‌زاده خاطرنشان کرد: چند سال پیش بحث سقف قرارداد اجرا شد اما به نظرم باز هم به سمتی می‌رود که برداشته شود. من بازیکن ملی‌پوش نیستم و بیرون از کشور بازی نکردم. برخی‌ها هستند که ملی‌پوش بوده و خارج از کشور بازی کرده‌اند ولی در دنیا چنین برنامه‌هایی جایی ندارد. تجربه سقف قرارداد داشتیم که شکست خورد و این بار هم شکست می‌خورد.

این بازیکن در رابطه با شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال یادآور شد: همیشه زمزمه‌اش بوده ولی به صورت رسمی نبوده است.

مدافع مس رفسنجان گفت: چهار سال فوق‌العاده‌ با هواداران آلومینیوم داشتم. آنها همیشه به من احترام گذاشتند و رابطه خوبی با هواداران داشتم. آدم جاه طلب و خودخواهی نیستم و نمی‌خواهم بگویم عناوینی که این باشگاه کسب کرده، من باعث آن بوده‌ام. آلومینیوم فضایی را مهیا کرد تا خودم را به فوتبال ایران معرفی کنم. امیدوارم بتوانم جواب محبت هواداران آلومینیوم را بدهم و از من دلخور نباشند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج