۱۲۲۶۸۴۲
۹۴
۹۴
پ

سود سرخابی‌ها از تبلیغات چقدر است؟

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در حوزه اقتصادی این فدراسیون فعال است، درآمد سرخابی‌ها از تبلیغات محیطی را اعلام کرد.

ورزش سه: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در حوزه اقتصادی این فدراسیون فعال است، درآمد سرخابی‌ها از تبلیغات محیطی را اعلام کرد.

موضوع تبلیغات محیطی سال‌هاست که در فوتبال ایران مورد بحث است. این بحث‌ها فصل گذشته در مقاطعی جنجالی هم شد و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواستار سهمی مجزا از تبلیغات شدند؛ چیزی که در فصل بعد شاهد آن خواهیم بود.

درودگر امروز با تایید مجزا شدن درآمد سرخابی‌های پایتخت از تبلیغات محیطی لیگ برتر اعلام کرد که این موضوع با رقمی که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته، مجزا شده است.

طبق اعلام عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در پایان جلسه‌ای که با مدیران باشگاه‌ها داشت؛ رقمی که قرار است بعد از هر بازی استقلال و پرسپولیس بابت تبلیغات داده شود؛ ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

این رقم در بازی‌های خانگی به سرخابی‌های پایتخت تعلق خواهد گرفت و به این‌ترتیب آنها از ۱۵ بازی خانگی لیگ بیست و دوم رقمی حدود ۵۷ میلیارد تومان به جیب خواهند زد. البته اجرایی شدن روند یاد شده منوط به تسویه حساب دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج