۱۲۲۶۹۴۸
۱ نظر
۶۶۴
۱ نظر
۶۶۴
پ

ستاره‌ای که خشم هواداران قرمز را برانگیخت

داروین نونیس در بازی امروز لیورپول مقابل منچستریونایتد شروعی کابوس‌وار داشت و یک موقعیت صد در صدی برای گلزنی را از دست داد، و همین موضوع باعث واکنش تند هواداران لیورپول شد.

خبرورزشی: داروین نونیس در بازی امروز لیورپول مقابل منچستریونایتد شروعی کابوس‌وار داشت و یک موقعیت صد در صدی برای گلزنی را از دست داد، و همین موضوع باعث واکنش تند هواداران لیورپول شد.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شروعی فاجعه‌بار در پیش‌فصل داشت و در تایلند با نتیجه ۴-۰ از منچستریونایتد شکست خورد. لیورپول در نیمه اول با نتیجه ۳-۰ عقب بود و فاکوندو پلیستری چهارمین گل را هم به لیست گلهای یونایتد اضافه کرد، اما نونیس، که با مبلغی رکوردشکنانه به لیورپول پیوسته، این شانس را داشت تا فاصله بین دو تیم را کمتر کند، اما این موقعیت عالی را به طرز بدی از دست داد.

هواداران لیورپول خشمگین شدند و به سرعت شروع به تمسخر نونیس کردند و پرسیدند که چرا لیورپول این همه پول برای ستاره سابق بنفیکا خرج کرده است. یکی از طرفداران نوشت: «او کلاهبردار است. راه برگشتی نیست. برای هواداران لیورپول متاسفم.» دیگری اضافه کرد: «کلاه بدی بر سر آنها رفته است.» و نفر سوم گفت: «اگر ۱۰۰ میلیون یورو چنین چیزی را به بازی امروزی می‌آورد، پس متأسفانه کار فوتبال تمام است. ۱۰۰ میلیون یورو قبلا برای بهترین بازیکنان خرج میشد و اکنون اندی کارولِ اروگوئه‌ای را برای شما می‌آورد.»

یکی از هواداران در توییتی نوشت: «این ۱۰۰ میلیون یورو برای از دست دادن آسان‌ترین گل، شرم‌آور است.» و دیگری اضافه کرد: «من اگر بودم پولم را پس می‌گرفتم.»

اگرچه با یک بازی نمی‌شود بازیکن تازه‌وارد را قضاوت کرد اما نونیس بعد از این برای جلب رضایت هواداران لیورپول کار دشواری در پیش خواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همین حرفا رو هم به مانه زدن ولی بعدا به اشتباهشون پی بردن زیر دست کلوپ ببینید چه هیولایی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج