adexo3
۱۲۲۸۹۸۷
۲۹۷
۲۹۷
پ

مرادی: با استقلال فسخ کردم

بازیکن سابق استقلال گفت: از خودم مطمئنم که با هیچ رسانه‌ای به جز شما صحبتی نکردم اما از طرف من مصاحبه منتشر می‌کنند. انتشار اخبار نادرست به ضرر فوتبال کشور است.

ایلنا: زکریا مرادی در خصوص آخرین شرایط همکاری‌اش با تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: چند دقیقه دقیقه قبل در باشگاه استقلال حاضر شدم و رضایتنامه ام را دریافت کردم. با توجه به اینکه تحت قرارداد باشگاه بودم طبق قانون باید منتظر اعلام نظر سرمربی و باشگاه می ماندم. 

وی در پاسخ به این سوال که از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد، تصریح کرد: از نظر اخلاقی و حرفه‌ای درست نیست که بخواهم نام تیمی را ببرم. اما چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتشان را برایم ارسال کردند که به دلیل قراردادم با استقلال منتظر تعیین تکلیفم بودم. بعد از این مذاکراتم را شروع می کنم. تا ببینیم خدا برای ما چه می خواهد. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به بعضی مطالب نادرست که علیه بازیکنان در فصل نقل و انتقالات منتشر می شود تصریح کرد: نمی دانم منشا این اخبار کجاست و درباره دیگران نمی توانم اظهار نظر کنم. اما از خودم مطمئنم که با هیچ رسانه‌ای به جز شما صحبتی نکردم اما از طرف من مصاحبه منتشر می کنند. انتشار اخبار نادرست به ضرر فوتبال کشور است. واقعاً در این مدت تمرکزم روی تمرینات اختصاصی ام بود چون بعد از بازگشت از خدمت سربازی قصد دارم استعدادم را نشان بدهم و در لیگ برتر بازی خوبی به نمایش بگذارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج