۱۲۳۰۶۱۹
۳۶۲
۳۶۲
پ

خانه و ماشین نه، جام قهرمانی می‌خواهم!

جود بلینگام، هافبک جوان دورتموند و هدف تیم‌هایی چون لیورپول و رئال مادرید، آرزوهای خود در دوران حرفه‌ای را عنوان کرده است.

ورزش سه: جود بلینگام، هافبک جوان دورتموند و هدف تیم‌هایی چون لیورپول و رئال مادرید، آرزوهای خود در دوران حرفه‌ای را عنوان کرده است.

جود بلینگام، هافبک ۱۹ ساله و تکنیکی فوتبال انگلیس در یک سال اخیر عملکرد درخشانی داشته و بسیاری او را یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در یک‌دهه آینده توصیف می‌کنند. جود بلینگام در این سن و سال ۹۰ بازی برای تیم اصلی دورتموند انجام داده، ۱۰ گل زده و ۱۸ پاس گل داده است. رئال مادرید و لیورپول تمایل زیادی به جذب دارند و ارزش تقریبی این ستاره جوان ۱۰۰ میلینون یورو برآورد شده است. حالا جود بلینگام در مصاحبه‌ای مدعی شد پول اولویت دوم اوست و کسب عناوین قهرمانی برایش اهمیت بیشتری دارد.

خانه و ماشین نه، جام قهرمانی می‌خواهم!

جود بلینگام گفت: "شما می‌توانید تمام پولی را که از فوتبال بازی کردن می‌خواهید را در حساب بانکی خود داشته باشید و هر آنچه را که می‌خواهید برای خود بخرید، اما در این شرایط کسی از شما برای ساختن خاطرات فراوان برای خیل هواداران فوتبال قدردانی نمی‌کند. 

کسب عنوان قهرمانی در لیگ، فتح جام‌های فراوان و در نهایت رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، عمر طولانی‌تری از هر خودرو یا هر خانه‌ای که می‌توانید بخرید، خواهد داشت. این همان هدفی است که به من انگیزه می‌دهد تا خاطراتی را در فوتبال بسازم که برای همیشه در ذهن خودم بماند و البته هواداران فوتبال نیز آنها را برای همیشه به یاد داشته باشند."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج