۱۲۳۱۳۴۵
۳۶۵
۳۶۵
پ

برنده بزرگ سیبل شدن دوباره مهدی تاج

در روزهای اخیر بحث پرونده ویلموتس تبدیل به مهم‌ترین خبر فوتبال ایران شده است.

خبرآنلاین: این روزها بحث پرونده قرارداد ویلموتس و بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال بسیار داغ شده و انتقادات زیادی از رییس سابق فدراسیون فوتبال به خاطر این قرارداد تاریخی می‌شود. مهدی تاج که پس از سکوتی طولانی‌مدت دوباره حضوری فعال در رسانه‌ها دارد شدیدا زیر تیغ انتقادات قرار گرفته است.

در این بین شاید تنها کسی که از فضای موجود سود کرده میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال باشد. پیش از داغ شدن بحث پرونده ویلموتس ماجدی به خاطر مسائل مربوط به فدراسیون فوتبال و حواشی تیم ملی به شدت مورد انتقاد قرار داشت اما حالا با ورود تاج این فرصت را پیدا کرده که کمی استراحت کند و از تیغ تیز انتقادات در امان باشد. با این حال او باید بداند که هنوز کسی اتفاقات عجیبی که در خصوص عزل اسکوچیچ رخ داد و دو دستگی عجیب در تیم ملی را فراموش نکرده و سرپرست موقت فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان نمی‌تواند از این مسائل فرار کند.

او که احتمالا به همین خاطر از حضور در تلویزیون هم خودداری کرده اگر می‌خواهد در انتخابات موفق شود ابتدا باید در خصوص مسائل تیم ملی پاسخ بدهد و بعد هم در فرصت کم باقیمانده تا فیفادی آینده شرایط مناسب برای اردو و بازی دوستانه را فراهم کند.

میرشاد ماجدی باید بداند که اگر در دوران نه‌چندان کوتاه سرپرستی‌اش نتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد، انتخابش به عنوان رییس فدراسیون فوتبال هیچ توجیهی نخواهد داشت. او یک سال قبل شاید در رویا هم نمی‌دید که سرپرست فدراسیون فوتبال و نامزد انتخابات شود اما به لطف حواشی عزیزی خادم این فرصت را پیدا کرده و اگر می‌خواهد آرامش روزهای اخیرش ادامه پیدا کند باید چالش‌های فدراسیون و تیم ملی را خیلی زود برطرف سازد. در واقع شرایط چند روز اخیر یک فرصت مناسب برای او بود تا در آرامش وضعیت را کمی بهبود بخشد اما مشخص نیست که ماجدی چقدر از این فرصت استفاده کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج