۱۲۳۶۱۹۶
۲۹۱
۲۹۱
پ

مدیرعامل نساجی:

اگر شما در نقش جهان گیت دیدید، ما هم دیده‌ایم

​مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: حرکت مظاهری اظهر من‌الشمس بود اما داور خطا هم نگرفت.

خبرگزاری فارس: ​مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: حرکت مظاهری اظهر من‌الشمس بود اما داور خطا هم نگرفت.

ایزد سیف الله پور درمورد اعتراض باشگاه نساجی به اخراج نشدن رشید مظاهری در بازی سپاهان و نساجی، اظهار داشت: همیشه به داوری احترام می‌گذاریم. یک زمانی کمک داور آفساید میلی متری را نمی‌گیرد اما در آن صحنه اتفاقی رقم خورد که اظهر من الشمس بود. هیچکس هم اطراف این صحنه نبود اما کمک داور کامل آن حرکت را دید‌.

اگر شما در نقش جهان گیت دیدید، ما هم دیده‌ایم

وی افزود: اگر سپاهان در دقیقه ۳۴ در خانه خودش ده نفره می‌شد آیا بازی همینگونه ادامه پیدا می کرد؟ الان سوال ما این است اگر بخواهیم شکایت کنیم باید به چه کسی شکایت کنیم؟ شاید خیلی‌ها بگویند باید به سازمان لیگ شکایت کنید اما مگر تصمیم گیرنده است؟ بازی ما تا ساعت دو بعد از ظهر بدون تماشاگر بوده است. به تیم سپاهان تبریک گفته و از میزبانی بسیار خوب شان تشکر می‌کنم‌. ما هم خوشحال هستیم تماشاگر به ورزشگاه می‌آید.

مدیرعامل باشگاه نساجی عنوان کرد: هیچ تیمی مثل ما، سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور از نداشتن تماشاگر ضربه نخورده است. ما دنبال حضور هواداران در ورزشگاه هستیم اما می گویند سه شرط در این خصوص لازم است‌. ابتدا ورزشگاه دارای گیت باشد. دومین شرط مجهز به سیستم الکترونیک بودن است و سومین شرط هم موافقت شورای تامین. اگر شما در ورزشگاه نقش جهان گیت دیدید ما هم دیده‌ایم. اصلا این استادیوم فاقد گیت الکترونیک است.

سیف الله پور خاطرنشان کرد: تماشاگر شیرینی فوتبال است و بدون حضور او بازی ارزشی ندارد. ما موافق هستیم صد در صد ظرفیت ورزشگاه تماشاگر به استادیوم بیاید ولی اگر می‌خواستند چنین کاری کنند یک شب قبل بازی می‌گفتند تا ما هم تماشاگران خود را به اصفهان بیاوریم. 

وی ضمن گلایه از عملکرد تیم داوری این مسابقه گفت: همیشه برای ترابیان که از داوران خوب ما و انسان بسیار درستی است، احترام قائلم اما واقعا از این اشتباهش تعجب می‌کنم و مانده ام چرا کمک داور به او کمک نکرد. کمک داوری که دقیقه ۹۰ روی خط کرنر صحنه متعلق به علیرضا حقیقی را اوت می‌بیند، چگونه صحنه به آن آشکاری را ندید؟ تاکنون تیمی به جز نساجی به این شکل به سپاهان فشار آورده بود؟ مقابل سپاهان چند ملیتی بازی کردیم و بردشان را تبریک می‌گویم اما بچه های ما نیز هیچ چیز کم نگذاشتند.

مدیرعامل نساجی ادامه داد : اگر داور در دقیقه ۳۴ آن اشتباه را نمی کرد، قطعا جریان بازی تغییر می‌کرد زیرا سپاهان ده نفره می شد و دروازه‌بانش را از دست می‌داد. الان من باید به چه کسی شکایت کنم؟ درمورد حضور تماشاگران هم وقتی به فدراسیون بگوییم می‌گوید من خبر ندارم. چه کسی برای فوتبال تصمیم می‌گیرد؟ 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج