۱۲۳۶۷۲۰
۱۱۹
۱۱۹
پ

چلسی به دنبال کاپیتان منچستر، بارسا دربه‌درِ مدافع راست

مهم‌ترین بازی این هفته اروپا فردا بین منچستر‌یونایتد و لیورپول برگزار می‌شود.

روزنامه همشهری: مهم‌ترین بازی این هفته اروپا فردا بین منچستر‌یونایتد و لیورپول برگزار می‌شود. امشب اگر برای برنامه‌ریزی دنبال کردن مسابقات راهنمایی خواسته باشید، باید بگوییم در لیگ برتر ۳‌بازی در برنامه قرار داده شده؛ لیدز- چلسی، وستهم- برایتون و نیوکاسل- منچسترسیتی. البته در اسپانیا و آلمان هم بازی‌‌هایی برگزار خواهد شد، بازی‌هایی که بیشتر تحت‌تأثیر حواشی قرار خواهد گرفت، درست مثل بازی‌های لیگ انگلیس.

مگوایر با پیراهن آبی

چلسی در حالی به مصاف لیدز می‌رود که توماس توخل را به‌خاطر درگیری در بازی قبلی با کونته در اختیار ندارد. کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس احکام مربوط به درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته را به این شرح صادر کرد؛ توخل ۳۵‌هزار پوند جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی علاوه بر محرومیت از 3‌بازی به‌خاطر دریافت کارت قرمز و کونته ۱۵‌هزار پوند جریمه نقدی. توخل هنوز دنبال بازیکن است. فوفانا از لستر گزینه اصلی برای خط دفاعی است اما لسترسیتی دندان‌گردی می‌کند. اگر چلسی در استخدام او شکست بخورد، سراغ مگوایر می‌رود. با این اقدام هواداران منچستریونایتد هم خوشحال خواهند شد. چلسی برای راه‌حل این انتقال و جذب گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال، پولیسیک را به منچستر پیشنهاد داده. اتفاقا تن‌هاخ دنبال یک‌وینگر خوب هم می‌گردد و برای آنتونی حاضر است 100‌میلیون یورو به آژاکس بدهد. از سویی انتقال اوبامیانگ به استمفوردبریج نزدیک است. چلسی برای او 15میلیون به بارسلونا می‌دهد به‌علاوه مارکوس آلونسو. با این‌حال به‌نظر می‌رسد علاقه بارسلونا به مارکوس آلونسو کم‌رنگ شده است. آنها هنوز در ثبت‌نام بازیکنان فعلی مشکل دارند، چه برسد به جذب بازیکنان جدید. باشگاه بارسلونا فقط برای اوبامیانگ پول می‌خواهد و به‌نظر می‌رسد همه‌‌چیز به این بستگی دارد که آیا باشگاه‌ها می‌توانند با توجه به این عامل بر سر قیمت به توافق برسند!

معضل دفاع راست بارسا

در لالیگا بارسلونا که هفته اول مقابل گربه سیاه خودش رایو وایکانو بدون گل مساوی کرده بود، در زمین رئال سوسیداد به میدان می‌رود. بارسا هنوز نتوانسته بوسکتس و دی‌یونگ را به کاهش حقوق ملزم کند. برای همین همچنان ثبت قرارداد ژول کنده به مشکل خورده است. با این‌حال لاپورتا، آله‌مانی و ژاوی همچنان دنبال خرید بازیکن جدید هستند. گویا این باشگاه به خرید مدافع راست ویارئال نزدیک شده. بارسا سالی یک‌بار سراغ خرید فویت می‌رود. این باشگاه بازیکن آرژانتینی را در سال2020 و 2021 برای پست مدافع میانی می‌خواست. در صورت شکست در جذب فویت، هاماری ترائوره، مدافع راست رن در لیست بارسلونا قرار دارد. هاماری ترائوره (30‌ساله)، کاپیتان رن، فصل گذشته 11‌پاس گل و 3‌گل در لیگ فرانسه به ثبت رساند. هکتور بیرین هم حاضر است حقوق خود را به‌شدت کاهش دهد تا بتواند برای بارسا بازی کند. مونیه از دورتموند هم گزینه است. فعلا اولویت با خرید مدافع راست است و نه چپ یا هر پست دیگری. باشگاه به سرجینیو دست گفته باید برود. شایعه شده بود منچستر‌یونایتد این مدافع راست آمریکایی را می‌خواهد اما مدیر برنامه‌هایش تکذیب کرده و گفته موکلش هیچ پیشنهادی ندارد. شاید دست می‌خواهد مثل بریتویت، دی‌یونگ و لنگله برای رفتن مقاومت کند و تا آخر قراردادش بماند. معمولا هیچ جا مثل بارسلونا حقوق نمی‌دهند. بارسا در حال مذاکره با پیانیچ است تا این بازیکن بوسنیایی دستمزدش را کاهش دهد. بارسا در معامله پیانیچ و آرتور ۶‌میلیون به یوونتوس بدهکار است و یووه در ازای خرید دیپای علاوه بر بخشش آن بند، حدود ۵‌میلیون یورو به‌صورت متغیرات خواهد داد. برای بازی ساعت00:30 امشب ژاوی می‌خواهد از ترکیب 3-4-3 استفاده کند. در غیاب بوسکتس محروم که در بازی قبلی اخراج شد، گاوی هم روی نیمکت خواهد بود و خط هافبک را فرنکی دی‌یونگ، کسیه، پیانیچ و پدری تشکیل خواهند داد.

تقابل اتلتیکو با ویارئال هم بازی خوبی است که ساعت22‌ برگزار می‌شود. فویت احتمالا در این بازی به میدان نمی‌رود چون او در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد با 42میلیون یورو که بارسا در حال چانه‌زنی است. اتلتیک بیلبائو و والنسیا هم یکی دیگر از بازی‌های جذاب امشب را برگزار می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج