۱۲۳۶۹۴۷
۷۵۳
۷۵۳
پ

دستمزد ۴۵میلیونی مربی لیگ برتر به زن رمال!

انگار این بار قبل از آن که تیم ها به هفته های سرنوشت ساز لیگ برتر برسند، پای جادو و جادوگری به لیگ برتر ایران باز شده است...

طرفداری: انگار این بار قبل از آن که تیم ها به هفته های سرنوشت ساز لیگ برتر برسند، پای جادو و جادوگری به لیگ برتر ایران باز شده است...

درباره یکی از بازی های هفته دوم لیگ برتر روایت های عجیبی به گوش می رسد! در هفته دوم لیگ برتر، در یکی از بازی ها، اتفاقات عجیبی رخ داد و ابتدا شایعه شد احتمال دارد پای تبانی و شرط بندی وسط باشد اما حالا خبر می رسد شایعه شده آن اتفاقات عجیب زیر سر یک جادوگر بوده است.

در حالی که دو روز از پایان هفته دوم لیگ برتر می گذرد، ساعاتی قبل یک صفحه اینستاگرامی نتیجه یکی از بازی های این هفته را به طلسم و جادو گره زد. این صفحه اینستاگرامی مدعی شد تیمی که این هفته شکست خورد، طلسم شده بود و این طلسم هم زیر سر یک بانو است.

طبق روایتی که این صفحه اینستاگرامی به اشتراک گذاشته و حالا در فضای مجازی پیچیده گلی خانوم، فردی است که ادعا می کند در محضر یک استاد رمالی، به علوم غریبه مسلط شده و طلسم و جادو بلد است. این شخص از سوی سرمربی یک تیم لیگ برتری به همکاری دعوت می شود و روز قبل از بازی، مخفیانه به ورزشگاه محل برگزاری مسابقه می رود. او بعد از انجام کارهایی در این ورزشگاه، توصیه هایی به سرمربی تیم می کند و چیزهایی را از طرف همان استادش به او می دهد که روز بازی در زمین بریزد و زیر زمین دفن کند.

این که پیروزی این تیم چه میزان به توصیه های این مدعی رمالی ربط داشته و این که اصلا چه میزان از این ادعاها قابل باور است، یک بحث است و این که همین گلی خانوم بابت این کار ۴۵ میلیون تومان از سرمربی تیم لیگ برتری دستمزد گرفته یک بحث دیگر...

متاسفانه طی سال های اخیر، برخی افراد سودجو از ناآگاهی برخی اهالی فوتبال استفاده کرده و به اسم جادو و طلسم و ورد و ... برخی مدیران و مربیان را سرکیسه کرده اند و البته شواهد و مستنداتی وجود دارد که برخی هم واقعا پای افراد آشنا به علوم غریبه را به فوتبال باز کرده اند. هر سال در هفته های پایانی لیگ برتر، سر و صدای پناه بردن یک یا چند تیم به جادو و جادوگری بلند می شود ولی این بار بازی طلسم و جادو خیلی زود و از همین هفته دوم آغاز شده است!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج