۱۲۳۷۵۷۱
۴۲۱۵
۴۲۱۵
پ

شیوه خلاقانه و عجیب کسب درآمد در تیم ملی فوتبال!

روزنامه فرهیختگان در گزارشی به افشاگری درباره یک نوع دلالیِ نوین در تیم ملی فوتبال پرداخته، ماجرایی که به زعم این روزنامه زیر سر اسکوچیچ است و ظاهرا پول زیادی بابتش جابه‌جا می‌شود.

روزنامه فرهیختگان در گزارشی به افشاگری درباره یک نوع دلالیِ نوین در تیم ملی فوتبال پرداخته، ماجرایی که به زعم این روزنامه زیر سر اسکوچیچ است و ظاهرا پول زیادی بابتش جابه‌جا می‌شود.

شیوه خلاقانه و عجیب کسب درآمد در تیم ملی فوتبال!

در وضعیتی که ۹۰روز به آغاز مسابقات جام‌جهانی مانده است مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند برخلاف فیفادی گذشته تلاش کنند با تدارک برنامه‌ای ویژه سوءمدیریت ماه‌های پیشین را جبران کنند. مورد اشاره‌شده باعث بالا رفتن درصد احتمال برگزاری دیدار دوستانه شاگردان دراگان اسکوچیچ برابر تیم‌های اروگوئه و سنگال شده است که در گروه اول و هشتم مسابقات جام‌جهانی۲۰۲۲ قرار دارند. به‌طور قطع می‌توان برگزاری دیدار برابر نماینده‌های آمریکای‌جنوبی و آفریقا را در زمره بهترین دیدارهای تدارکاتی ۲۰سال اخیر ایران قرار داد اما با اعلام احسان اصولی مبنی‌بر برگزاری دیدار دوستانه پیش از شروع فیفادی اهداف مدنظر اسکوچیچ برای روزهای پیش‌رو تحت‌الشعاع قرار گرفت.

صحبت‌های اصولی زمانی رنگ‌وبوی واقعیت گرفت که حمید استیلی نیز با تایید صحبت‌های سخنگوی فدراسیون فوتبال از برگزاری دیدار شاگردان مربی کروات با تیم‌ملی امید در تاریخ ۲۶شهریور خبر داد تا مطالب بازگوشده توسط مسئولان عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال باعث تعجب و تحیر علاقه‌مندان تیم‌ملی ایران شود. بدون‌شک حتی بدون بررسی موشکافانه درخواست سرمربی یوزهای ایرانی متوجه خواسته عجیب و غیرمعقول مرد ۵۳ساله در معدود روزهای باقی‌مانده به آغاز جام‌جهانی خواهیم شد.

با توجه به این که اصولا بازیکنان لیگ سهم زیادی از تیم ملی ندارند، برگزاری اردو بدون حضور لژیونرها کارکرد زیادی ندارد، بررسی تمام جوانب به هواداران فوتبال اثبات می‌کند برگزاری اردو پیش از حضور لژیونرها کمکی به‌رقم خوردن اتفاقات خوشایند در اواخر آبان و اوایل آذرماه نخواهد کرد و تنها دستاورد این دیدار اخلال در برگزاری مسابقات لیگ برتر و فعال شدن بند دعوت به تیم‌ملی در قرارداد بعضی از بازیکنان داخلی خواهد بود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج