adexo3
۱۲۴۱۵۹۱
۳۹۸
۳۹۸
پ

ادعای جالب نایب رییس؛

همه اعضای هیات رئیسه به کی‌روش رای دادند

نایب رییس فدراسیون فوتبال در تازه ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیات رییسه همه اعضاء با بکارگیری کی روش موافقت کردند.

ورزش سه: نایب رییس فدراسیون فوتبال در تازه ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیات رییسه همه اعضاء با بکارگیری کی روش موافقت کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش تر اعضای هیات رییسه با وتوی تصمیم اعضای کمیته فنی رای به ابقای اسکوچیچ دادند و حتی پیش از برگزاری نشست جدید برای تعیین وضعیت اسکوچیچ برخی از اعضای هیات رییسه از جمله میرشاد ماجدی گفته بود که پای برگه اخراج اسکوچیچ و جذب کارلوس کی روش را امضاء نخواهد کرد.

منصور قنبرزاده، نایب رییس فدراسیون فوتبال در توضیج بیشتر می گوید: « باور کنید در ابتدای کار و قبل از ارائه توضیحات تعداد قابل توجهی از اعضای هیات رئیسه مخالف بودند ولی پس از ارائه توضیحات کامل و بررسی های همه جانبه ای که انجام دادیم با توجه به مبلغ معقول کی روش، به جمع بندی رسیدیم.این مبلغ مورد تایید هیات رئیسه قرار گرفت. هیات رییسه تصمیم شجاعانه ای گرفت و به این موضوع رسید. صد در صد افراد حاضر در جلسه نیز رای به آمدن کی روش دادند.»

به هر صورت با فعل و انفعالات صورت گرفته اسکوچیچ با وجود رقم زدن سریعترین و مقتدرترین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی با این تیم خداحافظی کرد و در روزهای آینده کارلوس کی روش کارش را با تیم ملی فوتبال ایران آغاز کرد. او پیش از این هم به مدت ۸ سال هدایت گر تیم ملی بود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج