جاباما
۱۲۴۳۵۳۸
۱۲۷۶
۱۲۷۶
پ

کی‌روش: خدا را شکر که با انگلیس بازی می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:به دلیل مسائل لجستیکی و گرمی هوا محل تمرین تیم ملی را تغییر دادیم که از همه شما برای این اتفاق خیلی عذر خواهی می کنم.

خبرورزشی: کارلوس کی روش پیش از دومین روز از تمرین ملی پوشان اظهار داشت: به همه شما سلام عرض می کنم بسیار خوش آمدید. به دلیل مسائل لجستیکی و گرمی هوا محل تمرین تیم ملی را تغییر دادیم که از همه شما برای این اتفاق خیلی عذر خواهی می کنم. این اتفاق قطعا شما را با مشکلاتی مواجه کرد، اما خیلی ممنونم باز هم تشریف آوردید تا به سوالات شما پاسخگو باشم. همانطور که می دانید امروز روز دوم از اردوی تیم ملی از اردوی کوتاه مدت در ایران است.

اسامی تیم ملی فردا نهایی خواهد شد

سرمربی تیم ملی ایران گفت: امیدوارم اسامی تیم ملی را پس از تمرین امروز اعلام کنم. عملکرد تمام بازیکنانی که چه در خارج ایران و چه در اردوی تیم ملی هستند را به دقت از نزدیک بررسی می کنیم. فردا لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش حضور خواهند داشت را اعلام می کنیم. این اولین قدم ما برای برنامه پیش رو برای جام جهانی خواهد بود.

وی ادامه داد:تلاش می کنیم هر آنچه که از دستمان بر می آید را انجام دهیم. در تمامی دپارتمان ها درون زمین و خارج از زمین ولی امروز نمی توانم بدون اشاره به ۲ موضوع صحبت هایم را به پایان برسانم. مطلب اول می خواستم مراتب تشکر را از طرف خودم و کادرم به خاطر این فرصت مجدد که به ما داده شد، دوباره در خدمت تیم ملی باشم و با هم به رویای هواداران فوتبال ایران برسیم.

مسئولیتی بزرگ بر روی دوش من است

کی روش عنوان کرد: به هیچ عنوان این نگاه را ندارم که این پاداشی از گذشته یا مطلبی ساده به دست من آمده باشد. نگاهم اینگونه است که این یک مسئولیت بزرگ روی دوش  من است. با نگاهی سراسر حضور این مطلب را عرض می کنم که متعهد به اهدافمان در آینده باشیم و کاملا متعهد بر مسئولیت هایی که بر دوش ما است. مخصوصا با دیدگاهی مهم به این مسئله نگاه می کنیم، مسئله اصلی ما این است که در خدمت هواداران فوتبال باشیم تا باعث شادی آن ها شویم.

کی‌روش: خدا را شکر که با انگلیس بازی می‌کنیم

از اسکوچیچ و دستیارانش که به این دستاورد رسیدند، تشکر می کنم

وی ادامه داد: مراتب احترام و تشکر خودم را به بازیکنانی که به ما کمک کردند تا امروز در این مسیر یعنی جام جهانی باشیم را اعلام می کنم. مراتب تشکر خودم را به اسکوچیچ و دستیارانش که به این دستاورد رسیدن اعلام می کنم. امروز مسئولیت ما این است که شرایط را تغییر بدهیم، پیشرفت کنیم و همیشه رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای جام جهانی پیش رو دارید و وضعیت بازیکنان چگونه است؟ گفت: بله برنامه بسیار خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته ام که بعد از به تأیید رسیدن در فدراسیون به رسانه ها و عموم مردم هم اعلام خواهد شد.

کی روش در خصوص شناخت حریفان تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: مطمئنا به عنوان یک مربی حرفه ای از مراتب پیشرفت همه تیم ها اطلاع دارم. تمام تیم ها در حال رشد هستند لیگ برتر انگلستان خلاصه شده در یک کیفیت بسیار بالا و همینطور پیشرفت مداوم که سعی می کنیم به آمادگی لازم برای رویارویی با همگروه های خود برسیم.

خدا را شکر می کنم که قرار است با انگلیس بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص جنگ های روانی مطبوعات انگلیسی که پس از همگروه شدن با ایران گفته بودند که خدا را شکر با ایران بازی داریم و اینکه هیچ گاه جنگ های روانی را نمی بازد و چه تدابیری برای این موضوعات دارد، گفت: باید بگویم صحبتی که آن ها می کنند را من دارم و خدا را شکر می کنم که قرار است با انگلیس بازی کنیم. دوست دارم مقابل بهترین تیم ها جهان بازی کنیم انگلیس یکی از بهترین تیم های حال حاضر در جهان است. در مقابل ایران هم یکی از بهترین تیم ها آسیا است و ما همه اینجا هستیم تا شاهد یک بازی خوب باشیم. ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و ما به همین دلیل اینجا هستیم و منتظر یک بازی خوب خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص وضعیت جواد نکونام اظهار داشت: مسائل زیادی است که هنوز روی آنها کار می‌کنیم، نه تنها روی کادر بلکه روی تجهیزات، امکانات و برنامه ریزی و بازیکنان کار می‌کنیم. انتخاب اول، دوم و سوم نداریم. اولویتی ندارم. همانطور که مطرح شد، انتخاب من جواد نکونام است و هیچ انتخابی ندارم. البته باید شفاف بگویم که جواد نکونام سرمربی باشگاه است و مطمئناً مسئولیت‌های سنگینی نسبت به بازیکنان و باشگاهش دارد. تعهد دارد ولی در انتها باید اتفاقی رخ دهد که به نفع هر ۲ طرف باشد.

کی‌روش: خدا را شکر که با انگلیس بازی می‌کنیم

وی ادامه داد: در حال کار کردن روی این موضوع هستیم. هنوز چیزی قطعی نشده ولی احتمال بالایی دارد که بهترین راهکار را برای هر ۲ طرف انتخاب کنیم.

کی‌روش در پاسخ به اینکه قبل از اینکه او به ایران بیاید اردوی اتریش برنامه ریزی شده بود و اینکه آیا بازی با روسیه قطعی شده است یا نه، گفت: بله همانطور که گفتیم، بازی با سنگال و اروگوئه قطعی شده و همه چیز طبق برنامه ریزی پیش می‌رود. ۲ تیمی که آنها را خیلی خوب می‌شناسم. در چندماه گذشته ۲ بار با سنگال بازی کردم، با اروگوئه هم بازی داشتیم. این بازی‌ها قطعی شده و صحبت خاصی نمی‌شود در خصوص آنها کرد. در مورد دعوت و پیشنهادی که از سوی روسیه شده باید بگویم که در حال مرور و بررسی برنامه‌های خود هستیم. تا زمانی که برنامه‌ها را به صورت کامل بررسی نکنیم، نمی‌توانم صحبت قطعی داشته باشم. باید اینگونه به مطلب نگاه کنیم که احتمالا یک بازی را قطعی کنیم و طبق آن بازی که قطعی شده برنامه ریزی انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج