جاباما
۱۲۵۰۱۹۶
۶۳۰
۶۳۰
پ

ژاوی: کاش فردا شب بازیکن بارسلونا بودم!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، مدعی شد تیمش برابر اینتر فرصت خوبی برای جبران نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان دارد

ورزش سه: ژاوی، سرمربی بارسلونا، مدعی شد تیمش برابر اینتر فرصت خوبی برای جبران نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان دارد

بارسلونا در فصل جاری و در پایان دور رفت فقط موفق به کسب سه امتیاز در دور گروهی شده و در شرایط دشواری برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان قرار گرفته است. ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، در نشست خبری بازی فردا شب برابر اینتر حضور یافته و تاکید کرد آنها به دنبال رقم زدن یک شب جادویی در ورزشگاه نوکمپ هستند.

ژاوی گفت: "من فکر می کنم اینتر سیستم بازی رفت در میلان را تکرار خواهد کرد، اما فردا یک مسابقه متفاوت در انتظارمان خواهد بود. باید یک شب جادویی رقم بخورد و هواداران انگیزه اضافی تیم باشند، زیرا ما به آنها نیاز داریم. حیف که در شرایط ناراحت کننده ای قرار داریم، اما بازی با اینتر مانند یک فینال برای ماست.

ژاوی: کاش فردا شب بازیکن بارسلونا بودم!

حذف در این مرحله یک ناامیدی بزرگ برای باشگاه خواهد بود، اما قرار است مثبت فکر کنیم. شرایط برای ما سخت شده، ما در مونیخ شکست خوردیم و دیداری جنجالی در میلان داشتیم، اما فرصت داریم تا فردا این مشکلات را برطرف کنیم."

 

سبک بازی مورد نظر ژاوی: "ما به انرژی و ریتم همیشگی نیاز داریم و با تمام توان در میدان حاضر خواهیم شد تا شانس خود را برای صعود به دور بعد حفظ کنیم. انتظار داریم اینتر نمایش دفاعی تری نسبت به دیدار رفت ارائه دهد، باید کمی شبیه بارسای 20 دقیقه آخر در میلان باشیم. این یک فینال است و ما هیچ فرصتی برای اشتباه نداریم."

پیام ژاوی به رختکن بارسلونا: "باید مثبت اندیش باشیم و من همه چیز را به مثابه یک فرصت می بینم. ما در شرایط دشواری در لیگ قهرمانان قرار داریم، اما باید به بهترین شکل ممکن با این موقعیت روبرو شویم. سعی می کنم از بازی لذت ببریم، اما باید این دیدار را به عنوان یک فینال تصور کرد. ما تا امروز کار خود را به خوبی انجام نداده ایم، اما فردا در خانه فرصت داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

ژاوی: کاش فردا شب بازیکن بارسلونا بودم!

فشار و سختی های زیادی وجود دارد، اما ما با شجاعت و شخصیت با شرایط روبرو می شویم و چاره دیگری نداریم. من دوست داشتیم به جای مربیگری، فردا بازیکن بوده و برای بارسلونا بازی می کردم. فرصت خوبی است، ما نیز با انگیزه و امیدواریم که فردا در این مسابقه پیروز شویم."

نقش هواداران بارسلونا در نوکمپ: "آنها کاملا متوجه شرایط شده اند. بلیت ها فروخته شده و فردا از همان اولین لحظه ورزشگاه نوکمپ باید تبدیل به یک دیگ جوشان شود. هر اتفاقی رخ دهد، ما با تمام توان در میدان حاضر خواهیم شد تا سه امتیاز اینجا بماند."

شرایط ژول کُنده: "ما برای بازی با اینتر روی او حساب نمی کنیم و البته این خبر برای ما غافلگیرکننده نبود. برای ال کلاسیکو خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد و ممکن است ژول کُنده شرایط بازی کردن را داشته باشد، اما این بستگی به حس او دارد. کُنده سخت تمرین می کند و حس من این است که او برای ال کلاسیکو در دسترس خواهد بود."

داوری پرحاشیه دیدار رفت با اینتر: "ما بعد از بازی رفت به صورت منطقی عصبانی بودیم، اما چیز بیشتری رخ نداد. فردا وقت آن است که بهتر بازی کنیم و اگر این اتفاق رخ دهد، شاید دیگر در مورد داوری صحبت نکنیم."

ژاوی: کاش فردا شب بازیکن بارسلونا بودم!
 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج