۱۲۵۰۷۱۹
۳۹۶
۳۹۶
پ

شکاف در پی‌اس‌جی: نیمار رهبر دار و دسته ضد امباپه

یک نشریه فرانسوی می‌گوید رختکن پاری سن ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.

ورزش سه نوشت: یک نشریه فرانسوی می‌گوید رختکن پاری سن ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است در رختکن پی‌اس‌جی دودستگی شدیدی اتفاق افتاده و بازیکنان این تیم به دو گروه متخاصم تقسیم شده‌اند. گروهی به سرکردگی نیمار که بازیکنان اهل آمریکای جنوبی و اسپانیایی‌زبان تیم را شامل می‌شود و گروه هواداران امباپه که به جز او تنها چهار بازیکن عضو آن هستند.

شکاف در پی‌اس‌جی: نیمار رهبر دار و دسته ضد امباپه

امباپه امسال تابستان با اینکه مذاکراتش با رئال مادرید به مراحل پیشرفته رسیده بود اما در نهایت قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید کرد تا دستمزدی معادل ۷۰۰هزار یورو در هفته دریافت کند. به عنوان بخشی از قرارداد به امباپه اجازه داده شد در برخی از تصمیم‌های ورزشی و مدیریتی باشگاه اعمال نفوذ کند. نیمار و بازیکنان نزدیک به او از این بابت عصبانی هستند و دادن چنین امتیازهایی به امباپه را برنمی‌تابند.

گزارش اخیر لو پاریزین مبنی بر اینکه امباپه قصد دارد در ماه ژانویه پاریس را ترک کند تنش درون‌تیمی در پاری سن ژرمن را افزایش داده است.

اکیپ در گزارش خود می‌گوید نیمار که در این فصل چندین بار به صورت علنی نشان داد که با امباپه مشکل دارد سردسته گروهی شده که ستاره فرانسوی را کاملا ایزوله کرده‌اند. این نشریه می‌گوید از وقتی مشخص شده که امباپه قصد ترک باشگاه را دارد این گروه از بازیکنان او را کاملا بایکوت کرده و حتی از امباپه رو برمی‌گردانند. علاوه بر بازیکنان اهل آمریکای جنوبی، مارکینیوش و اسپانیایی‌زبان‌هایی مثل راموس در این گروه هستند.

شکاف در پی‌اس‌جی: نیمار رهبر دار و دسته ضد امباپه

تنها بازیکنانی که در حال حاضر خود را در گروه امباپه حس می‌کنند پرسنل کیمپمبه، نوردی موکیله‌، هوگو اکیتیکه و اشرف حکیمی هستند.

شکاف در پی‌اس‌جی: نیمار رهبر دار و دسته ضد امباپه

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج