۱۲۵۲۶۷۸
۵۴۷
۵۴۷
پ

ایتالیا در آرزوی حضور در جام جهانی به جای ایران!

رسانه‌های ایتالیا با اشاره به درخواست‌ها برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر، بار دیگر اظهار امیدواری کردند تیم ملی ایتالیا جایگزین ایران بشود!

خبرگزاری مهر: بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود که بحث اخراج ایران از جام جهانی بالا گرفت. رسانه‌های ایتالیا در فروردین ماه امسال گزارش دادند به خاطر اتفاقاتی که در بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان در مشهد رخ داد، فدراسیون فوتبال ایران تعلیق و تیم ملی از حضور در جام جهانی محروم می‌شود.

این اتفاقات خیلی زود واکنش فدراسیون جهانی فوتبال را به دنبال داشت. «اولینا کریستیلین» عضو کمیته اجرایی فیفا در این خصوص گفت: جلسه اجرایی فیفا روز چهارشنبه و کنگره فیفا امروز در قطر برگزار شد. همه فدراسیون‌ها، از جمله ایران در این نشست حضور داشتند و ما هرگز درباره کنار گذاشتن آنها از جام جهانی بحث نکردیم. اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد، تیم آسیایی دیگری به‌جای ایران در جام جهانی حاضر می‌شود.

این مقام مسئول درمورد اینکه ممکن است ایتالیا جایگزین ایران شود، گفت: این غیر ممکن است. باید این تفکر را که ایتالیا می‌تواند به جام جهانی صعود کند، از ذهن بیرون کنیم. این اتفاق غیرممکن و یک خیال‌پردازی است.

بعد از گذشت چند ماه از آن ماجرا، حالا بحث اخراج تیم ملی ایران از جام جهانی و حاشیه سازی به بهانه دیگری مطرح شده است. یک کمپین با ارسال نامه‌ای به فیفا و به دلیل اتفاقات اخیر در ایران، درخواست کرده تیم ملی از مسابقات جام جهانی حذف بشود؛ آن‌هم در شرایطی که تنها یک ماه دیگر تا شروع دیدار ایران در جام جهانی قطر زمان باقی مانده است.

این موضوع نه تنها در رسانه‌های کشور انگلیس که یکی از حریفان ایران در جام جهانی است، بازتاب گسترده‌ای داشته بلکه مجدداً پای رسانه‌های ایتالیایی را هم به میان کشیده است.

به عنوان مثال نشریه tuttosport با انتشار مطلبی از درخواست برای حذف ایران، اعلام کرد که این اتفاق ممکن است احتمال جدیدی را برای «آتزوری» رقم بزند. به نوشته این نشریه، امید جدیدی برای ایتالیا و حضور در جام جهانی با حذف ایران وجود دارد.

 

ایتالیا در آرزوی حضور در جام جهانی به جای ایران!

 

این در حالی است که فیفا پیش از این هم تاکید کرده بود حتی در صورت حذف ایران، یک تیم از آسیا جایگزین می‌شود.

وب سایت tuttocalcioweb هم با اشاره به امیدهای ایتالیا برای حضور در جام جهانی به جای ایران، به احتمال جایگزین کردن امارات هم اشاره کرده است؛ تیمی که در رقابت برابر استرالیا در مرحله پلی آف آسیا شانس صعود به جام جهانی را از دست داد.

ایتالیا در آرزوی حضور در جام جهانی به جای ایران!

 

سایر رسانه‌های ایتالیا از جمله calcioinpillole، sky sport و… هم گزارش‌هایی از احتمال حذف ایران از جام جهانی منتشر کرده‌اند.

در حال حاضر فیفا به درخواست حذف تیم ملی ایران از جام جهانی قطر واکنشی نشان نداده است. شبکه «فوتبال دیلی» انگلیس روز گذشته درخواست برای حذف تیم ملی ایران را در یکی از بخش‌های خبری خود اعلام کرد.

مجری این برنامه، با اشاره به تلاش‌ها برای کنار گذاشتن ایران از جام جهانی، تاکید کرد که این شبکه، تماس‌هایی با فیفا برای پیگیری این موضوع گرفته ولی این تماس‌ها از سوی فیفا بدون پاسخ مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج