۱۲۵۳۳۸۶
۱۲۷۷
۱۲۷۷
پ

تلاش آمریکایی‌ها برای جایگزینی ایتالیا با ایران در جام جهانی!

سفیر آمریکا در ایتالیا هم به کارزار تلاش برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از بیست‌ودومین دوره مسابقات جام جهانی پیوست و خواستار حضور ایتالیا در قطر شد!

خبرگزاری تسنیم: در روزهای اخیر تلاش‌هایی برای تحت‌فشار قرار دادن فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برای کنار گذاشتن تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دلیل آنچه نقض حقوق بشر عنوان شده، شکل گرفته است. حالا روزنامه «رپوبلیکا»ی ایتالیا خبر می‌دهد که سفیر آمریکا در ایتالیا هم خواهان کنار گذاشتن تیم ملی ایران از بیست‌ودومین دوره جام جهانی شده است.  

تلاش آمریکایی‌ها برای جایگزینی ایتالیا با ایران در جام جهانی!

پائولو زامپولی سفیر آمریکا در ایتالیا با ارسال نامه‌ای به فیفا و در خطاب به جانی اینفانتینو رئیس فیفا خواستار کنار گذاشتن تیم ملی ایران از جام جهانی شد، مسابقاتی که از تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) به میزبانی قطر آغاز خواهد شد. در بخشی از این نامه آمده است: «ما نمی‌توانیم خشونت دولت ایران را تحمل کنیم، شما فرصت دارید تا وضعیت را بهبود بخشید. بار دیگر جهان منتظر اقدام شما به عنوان یک رهبر برای محروم کردن ایران از جام جهانی است. آنچه حول محور فیفا می‌چرخد ​​نباید تحت‌الشعاع اخبار سیاسی منفی برای میلیاردها هوادار در سراسر جهان قرار گیرد، اخباری که می‌تواند بر کار خوب شما و تمیم بن‌حمد بن‌خلیفة آل‌ثانی (امیر قطر) تأثیر بگذارد».

در ادامه این نامه به نگرانی‌های سازمان ملل متحد و آمریکا در خصوص اتفاقات اخیر در ایران، اشاره و تأکید شده است: «به عنوان نماینده رئیس جمهور آمریکا در امور فوتبال در شورای ورزش، تناسب اندام و تغذیه می‌گویم این وضعیت می‌تواند موقعیت اینفانتینو را بیشتر تضعیف کند. در سطح شخصی اما من تنها نیستم. پس از محرومیت ایران از جام جهانی، ایتالیا می‌تواند مقابل انگلیس بازی کند. تا جایی که من می‌دانم، ایتالیا در بین تیم‌هایی که به جام جهانی نرسیده‌اند، در رده‌بندی فیفا صاحب بهترین جایگاه است. مطمئن هستم که اینفانتینو بهترین تصمیم را خواهد گرفت و تضمین می‌کنم او حمایت سیاسی که می‌تواند به تسریع این روند کمک کند را خواهد داشت».

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج