اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۵۳۶۶۵
۶۱۰
۶۱۰
پ

بازگشت رونالدو؛ رویایی که به کابوس تبدیل شد!

کریستیانو رونالدو این روزها شرایط عجیبی را در منچستریونایتد سپری می‌کند.

خبرآنلاین: ستاره پرتقالی منچستریونایتد روز های چندان خوبی را در این تیم نمی گذراند و اختلافات زیادی بین او وشیاطین سرخ بوجود آمده است؛ به گونه ای که مجبور است با تیم زیر ۲۱ ساله تمرین کند و حقوق او به عنوان جریمه ۲ هفته پرداخت نخواهد شد.

وقتی کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۱ به منچستر برگشت، انرژی بسیار زیادی به تمام هواداران این تیم وارد شد. چرا که برای آنها بازگشت دوباره این ستاره دنیای فوتبال مانند یک رویا بود. او با گلزنی‌های متوالی توانست در اولدترافورد محبوبیت سابق خود را به دست بیاورد و عملکردش مورد ستایش هواداران قرار گرفت. همه چیز اما تا زمانی برای او خوب بود که سولسشر و رانگنیک روی نیمکت بودند و با آمدن اریک تن هاخ همه چیز به یک باره برای شیاطین سرخ عوض و نیمکت نشینی های رونالدو آغاز شد.

بازگشت رونالدو؛ رویایی که به کابوس تبدیل شد!

رونالدو پس از ناکامی منچستریونایتد در صعود به لیگ قهرمانان اروپا تلاش زیادی برای جدایی کرد. او حتی در تمرینات پیش فصل شیاطین سرخ هم حاضر نشد تا باشگاه را برای جدایی تحت فشار بگذارد. با این حال عدم موافقت تن هاخ از یک سو و نبودن مشتری جدی از سوی دیگر باعث شد رونالدو در نهایت در جمع منچستری ها بماند. فصل جدید برای Cr7 شروع سختی داشت؛ بدون گل ، بدون بازی کامل و حتی بازی های نصف نیمه! ناسازگاری رونالدو با شرایط باعث شد تا تن هاخ او را نیمکت نشین کند. در کنار رونالدو، هری مگوایر کاپیتان شیاطین نیز در همین باتلاق فرو رفت و تن هاخ اکنون احساس می کند که تیمش بدون این دو نفر وضعیت بهتری دارد. آمار رونالدو با تن هاخ گویای شرایط نامناسب او در فصل جدید است. رونالدو در لیگ برتر تنها دو بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و طی 340 بازی فقط یک گل به ثمر رسانده است.

بازگشت رونالدو؛ رویایی که به کابوس تبدیل شد!

با این حال سرمربی تیم همیشه از آن ها در مصاحبه های خود حمایت می کرد و اختلافات هنوز علنی نشده بود. رونالدو همچنان برای تغییر شرایط سخت تلاش می کرد اما اتفاقات چهارشنبه گذشته اوضاع را بدتر از همیشه کرده است. در شرایطی که منچستری ها از برد شیرین مقابل شاگردان کونته خوش حال بودند، رونالدو از نیمکت نشینی کلافه بود و حرکتی جنجالی انجام داد. فوق ستاره منچستریونایتد پیش از پایان بازی راهی رختکن شد و دستور تن هاخ برای ورود به زمین در دقایق پایانی را رد کرد. رفتاری که باعث شد صبر تن هاخ هم تمام شود و ضمن انتقاد از برنده 5 توپ طلا، او را از لیست منچستریونایتد برای دیدار با چلسی خارج کند و حتی به او اجازه تمرین با تیم اصلی را هم ندهد. این دومین باری بود که رونالدو چنین حرکتی می کرد و دیگر بخششی در کار نبود. او قبلا هم در بازی با رایووایکانو بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کرده بود که در آن مورد تن هاخ ستاره تیمش را بخشید.

حال این ستاره پرتقالی مجبور است تنها و یا با تیم زیر 21 سال منچستر یونایتد تمرین کند؛ علاوه بر این دو هفته از حقوق او هم پرداخت نخواهد شد تا رونالدو تاوان سختی بابت رفتار عجیب خود بدهد. اکنون بسیاری از منابع مدعی هستند که رونالدو به پایان همکاری با منچستریونایتد رسیده است؛ باشگاهی که رونالدو ادعا می کرد بسیار دوستش دارد و بارها و بارها گفته شهرت خود را مدیون آن است.

بازگشت رونالدو؛ رویایی که به کابوس تبدیل شد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج