adexo3
۱۲۵۵۷۱۶
۴۱۲
۴۱۲
پ

ناراحتی شدید سیمئونه بعد از شکست برابر پورتو

سرمربی اتلتیکو مادرید از شکست برابر پورتو بسیار ناراحت است با این حال تاکید کرد که راه خارج کردن تیمش از بحران را بسیار خوب بلد است.

ایسنا: به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید فصل کابوس واری را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت برابر پورتو با نتیجه دو بر یک شکست خورد و این باعث شد تا از ۶ بازی تنها ۵ امتیاز به دست آورد و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندی حتی نتواند سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد.

سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: این طبیعی است که در بعضی از بازی ها بد ظاهر شد اما واقعا نگران کننده است که تا این اندازه ناامیدکننده بود. ما در لیگ قهرمانان اروپا ناامید کننده ظاهر شدیم و نتیجه ما بعد از ۶ بازی به خوبی چنین چیزی را نشان می دهد. از شکست و قرار گرفتن در رده چهارم بسیار ناراحت هستم با این حال باید ادامه داد.

او ادامه داد: من راه خارج شدن از بحران را خیلی خوب بلد هستم. ما تنها یک راه برای خارج شدن از این شرایط داریم و آن اینکه با هم و در کنار هم باشیم. اتحاد راه بازگشت ما به روزهای خوب است. در این راه نیاز به حمایت هواداران خود هم داریم و باید آنها هم د رکنار ما باشند.

سرمربی اتلتیکو مادرید در پایان گفت: ما در بازی برابر پورتو بهتر از حریف بودیم و سرعت و قدرت بیشتری نسبت به آنها داشتیم.باید اعتراف کنم که ما در جایگاهی که استحقاق آن را داشتیم قرار گرفتیم و این یک واقعیت است. ما چهارم شدیم و باید این واقعیت را قبول کرد. این رقابت را فراموش می‌کنیم و از فردا روی لالیگا و جام حذفی تمرکز می کنیم. من هنوز از اعتماد به نفس سابق برخوردار هستم و ایمان دارم که این روزهای سخت را پشت سرمی‌گذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج