۱۲۵۶۱۸۹
۴۴
۴۴
پ

باخت اومونیا در غیاب انصاری‌فرد

اومونیا بدون حضور مهاجم ایرانی خود برابر شریف تیراسپول شکست خورد.

ورزش سه: اومونیا بدون حضور مهاجم ایرانی خود برابر شریف تیراسپول شکست خورد.

 در ادامه بازی‌های هفته ششم گروه E لیگ اروپا، تیم اومونیا در حالی که کریم انصاری‌فرد را برخلاف مسابقه اخیرش در ترکیب ابتدایی نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در استادیوم زیمبرو مقابل شریف تیراسپول مولداوی قرار گرفت.

یاران انصاری‌فرد پس از پنج شکست متوالی در مرحله گروهی لیگ اروپا، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها نیز نتوانستند برابر شریف تیراسپول نتیجه بگیرند و بدون کسب امتیاز بازی‌های اروپایی را تمام کردند.

تیم فوتبال اومونیا که بعد از ۶ باخت پیاپی در لیگ یک قبرس و لیگ اروپا در دیدار اخیرشان موفق به کسب پیروزی مقابل آنورسوسیس شده بودند، امشب دوباره نتوانستند به امتیاز دست پیدا کنند و با دریافت گل در دقیقه ۸۸ مقابل شریف تیراسپول، بازنده زمین را ترک کردند.

یاران انصاری‌فرد با شکست یک بر صفر در بازی امشب بدون امتیاز در قعر جدول گروه E لیگ اروپا ماندند و پایین‌تر از تیم‌های رئال سوسیداد اسپانیا، منچستر یونایتد و شریف تیراسپول مولداوی قرار گرفتند.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی اومونیا که در سه حضور تعویضی و دو بازی ثابت در لیگ اروپا، یک گل مقابل منچستر یونایتد به ثمر رسانده بود، در آخرین مسابقه مرحله گروهی برابر شریف تیراسپول تا پایان روی نیمکت قرار داشت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج