۱۲۵۶۴۰۶
۳۲۲
۳۲۲
پ

چالش جدید فتح‌الله‌زاده در استقلال

طبق اعلام هفته گذشته باشگاه استقلال با پیگیری‌های صورت‌گرفته ازسوی علی فتح‌الله‌‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه، دو پاداش معوقه بازیکنان و کادر فنی استقلال و یک ماه حقوق عقب‌افتاده کارمندان باشگاه استقلال سرانجام به حساب آنها واریز شد

فرهیختگان: طبق اعلام هفته گذشته باشگاه استقلال با پیگیری‌های صورت‌گرفته ازسوی علی فتح‌الله‌‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه، دو پاداش معوقه بازیکنان و کادر فنی استقلال و یک ماه حقوق عقب‌افتاده کارمندان باشگاه استقلال سرانجام به حساب آنها واریز شد، این در حالی است که استقلالی‌ها همچنان منتظر هستند تا طی روزهای اخیر پرداختی جدیدی از بابت قراردادشان از سوی باشگاه صورت بگیرد تا به این ترتیب درصد دیگری از مطالبات خود را دریافت کرده باشند. 

البته به جز چالش تامین منابع جدید مالی برای پرداخت به بازیکنان، باشگاه استقلال با یک چالش دیگر نیز در این مورد مواجه شده مبنی‌بر اینکه پرداختی به بازیکنان به صورت نامتوازن باعث شده است تا برخی مشکلات و تبعات ایجاد شود. دراین بین طبق شنیده‌ها برخی بازیکنان تا به امروز حدود ۱۲ درصد و برخی دیگر تا ۴۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند. 

البته تفاوت سطح دستمزدها تا مقدار زیادی بین برخی بازیکنان باعث شده است تا این مشکل پیشامد کرده به این ترتیب که رقم برابر پرداختی به تمامی بازیکنان، درصدهای متفاوتی را نسبت به قرارداد آنها ایجاد کرده تا این چالش جدید نیز ایجاد شود. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج