جاباما
۱۲۶۲۷۸۵
۶۶۱
۶۶۱
پ

روشن: با بازی مقابل ولز همه سورپرایز شدند

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد این تیم با داشتن بازیکنانی چون مهدی طارمی و سردار آزمون نباید دنبال بازی دفاعی باشد.

خبرگزاری تسنیم: حسن روشن به پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز در دور دوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت: بهتر از این نمی‌شد و خوشبختانه خلاف بازی با انگلیس یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتیم و بچه‌ها آزادتر بازی کردند. ما در بازی قبلی با این هدف وارد زمین شدیم که کمتر گل بخوریم و متأسفانه فقط چهار گل از سمت چپ خوردیم، اما در دیدار مقابل ولز شرایط تغییر کرد. به اعتقاد من که آن برد نتیجه زحمات و تلاش بازیکنان بود. وقتی دفاع راست تیم ملی گل می‌زند این نشان می‌دهد که میل بردن و انجام بازی تهاجمی در بین بازیکنان وجود داشته است.

وی درباره درخشش مهاجمان تیم ملی تأکید کرد: شما دیدید که در بازی با انگلیس مهدی طارمی دو گل زد و سردار آزمون هم بعد از ورود به زمین عملکرد خوبی داشت. آنها مکمل‌های خوبی هستند و واقعاً حیف است که تیم ما با داشتن این بازیکنان دنبال دفاع کردن باشد. من فکر می‌کنم حتی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی هم بابت برد برابر ولز سورپرایز شدند، چون تیم ملی معمولاً عادت ندارد تهاجمی بازی کند! در این برد فقط بازیکنان نقش داشتند و باید به آنها خسته نباشید گفت.

روشن در ادامه با اشاره به پیشرفت فوتبال آسیا اظهار داشت: شما دیدید که عربستان و ژاپن چه نمایشی مقابل آرژانتین و آلمان داشتند و چگونه پیشرفت کرده‌اند. ما در گذشته خیلی برتر از آنها بودیم و حالا نباید از این دو تیم و همچنین دیگر تیم‌های آسیایی عقب بمانیم. ما هم باید دنبال پیشرفت در فوتبال باشیم و در چنین تورنمنت‌های مهمی نتایج خوبی بگیریم. شکست دادن ولز به تنهایی برای تیم ما کافی نیست و باید دنبال کارهای بزرگ‌تر باشیم.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شانس صعود این تیم به مرحله حذفی جام جهانی 2022 قطر خاطر نشان کرد: اگر مقابل آمریکا همین نمایشی را که در بازی با ولز داشتیم، ارائه دهیم قطعاً موفق خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج