۱۲۶۴۷۸۰
۳۷۲۸
۳۷۲۸
پ

اعتراف عجیب سرمربی استرالیا درباره مسی

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست ۲-۱ مقابل آرژانتین به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت استرالیایی‌ها تلاش کردند در این بازی تحت تاثیر بزرگی او قرار نگیرند.

ورزش سه: گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست ۲-۱ مقابل آرژانتین به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت استرالیایی‌ها تلاش کردند در این بازی تحت تاثیر بزرگی او قرار نگیرند.

استرالیا امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با وجود ارائه عملکردی شایسته در مقابل آرژانتین در نهایت ۲-۱ شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

مسی، ستاره بزرگ و کاپیتان آرژانتین، در نیمه اول با گلی تماشایی تیمش را پیش انداخت. در نیمه دوم اشتباه مت رایان، دروازه‌بان استرالیا، گل دوم را تقدیم آرژانتینی‌ها کرد. با اینکه استرالیا در ادامه یکی از گلها را جبران کرد ولی در نهایت نتوانست کار را به تساوی بکشاند تا آرژانتینی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند.

اعتراف عجیب سرمربی استرالیا درباره مسی

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا در پایان بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

 
درخشش لئو مسی و نقش او در پیروزی آرژانتین
مسی بی‌نظیر است. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است. ما خیلی سعی کردیم و روی خودمان کار کردیم تا از بازی مقابل مسی وحشت‌زده نشویم. او آنقدر بزرگ است که نمی‌شود بی‌برنامه مقابلش ایستاد. نه باید از او می‌ترسیدیم و نه باید مقابلش شگفت‌زده می‌شدیم.

ولی عجب فوتبالیستی. من این شانس را داشته‌ام که جلوی دیه‌گو مارادونا بازی کنم و حالا مربی تیمی هستم که جلوی مسی بازی کرده. هر دوی آنها بازیکنانی بی‌نظیر هستند و آرژانتین باید خوشحال باشد و افتخار کند که چنین فوتبالیست‌هایی دارد.

اشتباه بزرگ متیو رایان
من به تیم استرالیا افتخار می‌کنم. گلی که ما زدیم واقعا باکیفیت بود ولی در نهایت یک اشتباه برایمان خیلی گران تمام شد. متیو رایان کاپیتان بی‌نظیری است. او هم پسر خوبی است و هم یک فوتبالیست درجه‌یک. هر کسی اشتباه می‌کند و باید از اشتباهاتش درس بگیرد. شک ندارم مت همین کار را می‌کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج