۱۲۶۶۷۲۹
۲۰۳۲
۲۰۳۲
پ

نیمار اشتباه کریستیانو رونالدو را تکرار کرد

رودریگو و مارکینیوس پنالتی از دست دادند و برزیل از جام‌جهانی قطر حذف شد. ولی هواداران متعجب هستند از اینکه چرا نیمار زودتر پنالتی نزد.

فرارو: برزیل به طرزی باورنکردنی بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را به کرواسی باخت و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

به گزارش فرارو، شب گذشته در دیدار حساس برزیل و کرواسی، نیمار در وقت اضافه گل ارزشمندی برای برزیل به ثمر رساند و چند دقیقه بعد برونو پتکوویچ بازی را به تساوی کشاند. کار به ضربات پنالتی کشید اما نیمار برای زدن پنالتی پنجم انتخاب شد، و از آنجایی که نمی‌توان ترکیب را عوض کرد نیمار فرصت پنالتی زدن را پیدا نکرد و کرواسی با نتیجه ۴-۲ به پیروزی رسید.

این موضوع باعث شد تا هواداران مات و مبهوت شوند از اینکه چرا نیمار اولین پنالتی را نزد!

یکی از هواداران در توئیتر نوشت: «نمی‌توانم بفهمم چرا نیمار پنالتی اول را نزد.» دیگری اضافه کرد: «چطور هنوز نفهمیدی که هیچ تضمینی برای پنالتی پنجم وجود ندارد؟» سومی گفت: «همیشه بهترین‌ها اول هستند و بزدل‌ها آخر.»

شاید نیمار می‌خواست به عنوان بازیکنی که پنالتی کلیدی برزیل را به ثمر می‌رساند، افتخار بیشتری کسب کند.

کریستیانو رونالدو هم در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۱۲ مقابل اسپانیا همین کار را انجام داد، اما پس از اینکه دو پنالتی پرتغال از دست رفت، دیگر نوبت به رونالدو نرسید.

یورگن کلینزمن، کارشناس ITV نیز از تاکتیک‌های برزیل برای ضربات پنالتی شوکه شد و این سوال را مطرح کرد که چرا نیمار نفر پنجم بود. او گفت: «مربیان رویکردهای کاملاً متفاوتی دارند. اخیراً دیدیم که بهترین پنالتی‌زنان اولین پنالتی را می‌زنند. آنها را برای پنالتی پنجمین نگه ندارید زیرا ممکن است فرصتی برای آنها باقی نماند. برای من نیمار اولین پنالتی‌زن است. بعد از گل تساوی، قدرت کرواسی بیشتر شد. اینجاست که اگر برزیلی باشی می‌ترسی. تمام ملت از شما انتظار دارند که به نیمه‌نهایی بروید و به یکباره وحشت وجودتان را می‌گیرد. به شدت عصبی می‌شوید و فرصتی برای آرام کردن خود پیدا نمی‌کنید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج