۱۲۶۹۵۶۸
۲۴۳۵
۲۴۳۵
پ

حمله اکیپ به دو ستاره فرانسه؛ صفر هم نبودید

نشریه اکیپ در گزارش خود از فینال جام جهانی به شدت از نمایش عثمان دمبله و اولیویه ژیرو انتقاد کرد و نوشت که نمره آنها در بازی حتی صفر هم نبود.

جی پلاس: شکست در فینال جام جهانی روح و روان فرانسوی ها را آزرده کرده و شاید هضم این ناکامی سال ها طول بکشد. به این زودی کسی از یاد نمی برد که فرانسه چطور جام را از دست داد. فرانسه تا دقیقه ۷۹ در میدان محو بود ولی یک پنالتی خروس ها را به بازی برگرداند و کیلیان امباپه با دبلی سریع، بازی را مساوی کرد. در ثانیه پایانی وقت اضافه دوم نیز کولو موآنی در شرایطی که نتیجه ۳-۳ بود، تک به تک برابر امی مارتینز را خراب کرد تا کار به ضربات پنالتی بکشد و آرژانتین قهرمان شود.

تیتر یک اکیپ تمجید از تلاش فرانسه است:«سرتان را بالا بگیرید» اما این نشریه در تحلیل خود از بازی عملکرد دو بازیکن را زیر سوال برده و نوشته است که حتی مستحق دریافت امتیاز صفر هم نیستند. اشاره اکیپ به عثمان دمبله و اولیویه ژیرو است. دو بازیکنی که قبل از پایان نیمه اول تعویض شدند.

دمبله نیمه اول دراماتیکی را به نمایش گذاشت. وینگر بارسلونا یک پنالتی به حریف داد و باعث پیش افتادن آرژانتین شد. او توسط دی‌ماریا در کناره زمین دریبل خورد و سپس او را در درون محوطه جریمه سرنگون کرد. چهل دقیقه حضور او در فینال جام جهانی بی ارزش بود. از نظر دفاعی، او اغلب برابر حریف مستقیم خود مغلوب می شد و در حالت تهاجمی، تمام ارسال هایش به بازیکنان آرژانتین می رسید.

همین داستان برای ژیرو تکرار شد. علی‌رغم کسب عنوان برترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه در این رقابت ها، ژیرو کاملاً در فینال محو بود. داستان ژیرو در فینال ۴۰ دقیقه بیشتر طول نکشید و او که ۱۲ پاس اشتباه داد و در نبردهای هوایی نیز مغلوب مدافعان آرژانتین بود و حتی نمی توانست نور خورشید را ببیند، خیلی زود تعویض شد.

دردناک برای این دو مهاجم اینجاست که جانشینان آنها، مارکوس تورام و کولو موانی، نظرات مثبت و نمره ۷ از ۱۰ دریافت کردند. اکیپ در مورد کولو موانی نوشت:«از حالا معلوم است که زوج امباپه در سال‌های آینده چه کسی خواهد بود.»

اکیپ به تئو ارناندز هم نمره ضعیف ۳ داد:«آیا تئو از نظر ذهنی برای این فینال آماده بود؟»

 آنتوان گریزمان که ضعیف ترین عملکرد خود در جام جهانی را ارائه کرد نیز امتیاز ۳ را دریافت کرد. علاوه بر این، شوآمنی که یک پنالتی را در ضیافت پنالتی ها خراب کرد نمره ۴ گرفت و کُنده و رابیو هم نمره ۵ گرفتند.

اکیپ بیشترین نمره را به امباپه داد(۹). ستاره ای که با وجود هت‌تریک و گل کردن پنالتی خود در کارزار پنالتی ها، دستش از جام کوتاه ماند. اکیپ نوشت اگر فرانسه قهرمان می شد، نمره امباپه ۱۰ بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج