اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۰۴۴۷
۱۶۱۱
۱۶۱۱
پ

فنونی‌زاده: دو بازیکن استقلال افت کرده بودند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی نود و نهم اتفاقات حساسی نداشت، گفت: دو بازیکن استقلال نسبت به قبل از تعطیلات افت کرده بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی زاده در خصوص تساوی دو بر دو سرخابی‌ها برابر هم گفت: پرسپولیس نسبت به استقلال با توجه به اتفاقاتی که برایش افتاد، تغییرات بیشتری داشت و رفتن یک مهاجم و مصدومیت مهاجم دیگر کار را برای گل محمدی مشکل کرد. اما استقلال با اینکه با تمام قوا به میدان رفت، در دقایق ابتدایی انتظارات را برآورد نکرد. و به همین دلیل بود گل اول را پذیرا شد.

فنونی زاده در مورد عملکرد دو تیم اظها ر داشت: ۲۰ دقیقه ابتدایی استقلال خوب نبود. پرسپولیس از این لحظات استفاده کرد و به گل رسید. آبی‌ها بعد از گل خوردن تازه به خودشان آمدند و توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند. با شروع نیمه دوم باز هم استقلال بود که توانست به گل برسد و طبیعی بود که برای حفظ گل عقب نشینی خواهد کرد. همین مسئله باعث شد تا پرسپولیس از اشتباهات خط دفاع و دروازه بان استقلال استفاده کرده و به گل تساوی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: خط دفاع و دروازه بان استقلال دور از انتظار ظاهر شدند. از حسینی و سیلوا انتظار بیشتری می‌رفت. هر دو تا قبل از تعطیلات جام، عملکرد خوبی داشتند اما این تعطیلات به ضرر هر دوی آنها تمام شد و نتوانستند برابر پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند. در مجموع احتیاط در دستور کار دو تیم بود و نمی‌خواستند مقابل یکدیگر بازنده از زمین خارج شوند. البته آبی‌ها یکی دو موقعیت را به راحتی از دست دادند و اگر پیمان بابایی از خود گذشتگی می‌کرد و قائدی را که در موقعیت گل بود، می‌دید استقلالمی توانست به گل سوم دست پیدا کرده و سه امتیاز را از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج