جاباما
۱۲۷۷۶۱۱
۱۰۲۱
۱۰۲۱
پ

برد اینتر؛ لائوتارو به داد افعی‌ها رسید

اینترمیلان با کسب برتری یک بر صفر مقابل ورونا به یک امتیازی رده دوم رسید.

ورزش سه: اینترمیلان با کسب برتری یک بر صفر مقابل ورونا به یک امتیازی رده دوم رسید.

تیم اینتر در یکی از بازی هفته هجدهم سری A میزبان هالس ورونا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا بود و موفق شد با پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم و با توجه به توقف دو تیم بالاتر از خود، به یک امتیازی رده دوم برسد.

در هفته ای که یووه با نتیجه ۵-۱ مقابل ناپولی شکست خورد و میلان به تساوی ۲-۲ مقابل لچه رضایت داد، اینتر با یک شروع تهاجمی به دنبال کسب پیروزی مقابل ورنای قعر جدولی بود؛ تیمی که با ۹ امتیاز در مکان نوزدهم قرار داشت.

هواداران اینتر برای جشن گرفتن اولین گل تیم شان به زمان زیادی نیاز نداشتند و شاگردان اینزاگی تنها سه دقیقه بعد از شروع کار، دروازه ورونا را باز کردند.

روی یک شلوغی داخل محوطه جریمه و برخورد متوالی چند توپ به مدافعان پرتعداد لائوتارو مارتینز با یک ضربه کات دار و زمینی توپ را به گوشه سمت راست دروازه هدایت کرد تا نتیجه یک بر صفر به سود اینتر شود.

در ادامه نیمه دوم اینتر برتری خود را حفظ کرد اما خیلی نسبت به زدن گل های بعدی تمایلی از خود نشان نداد. در شرایطی که وورنا هم توان طراحی حملات خطرناک روی دروازه میزبان را نداشت، این نیمه با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید.

برد اینتر؛ لائوتارو به داد افعی‌ها رسید

نیمه دوم مثل خیلی از دقایق نیمه اول، کم افت و خیز آغاز شد اما هر چه از آن می گذشت، به جذابیت کار افزوده می شد. مارتینز در دقیقه 63 خود و تیمش را دو گله کرد اما داور این گل را مردود اعلام نمود تا نتیجه همچنان یک بر صفر بماند.

ابراهیم سلیمانا در دقیقه 77 اولین موقعیت خطرناک ورونا روی دروازه اینتر را با یک شوت خطرناک خلق کرد؛ شوتی که گلر حریف آن را راهی کرنر کرد. 4 دقیقه بعد از این موقعیت خطرناک، اینتر می رفت روی شوت زیبای کریستین اصلانی به گل برسد اما ضربه این بازیکن از پشت محوطه، راهی در چارچوب نداشت به اوت رفت.

در دقایق باقی مانده نیمه دوم هم هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا اینتر با همان یک گل دقیقه سوم مارتینز به پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل ورونا برسد. شاگردان اینزاگی با این برد، 37 امتیازی شدند تا ضمن هم امتیاز شدن با یووه رده سومی، فاصله امتیازی خود با میلان در رده دوم را به یک برسانند. ناپولی نیز با 47 امتیاز، مقتدرانه به صدر تکیه زده است.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج