۱۲۷۸۱۸۷
۴۱۰۷
۴۱۰۷
پ

استقلال ۴ بر ۲ دربی بازیکنان گران‌قیمت‌ را باخت!

با اعلام تازه ترین جدول بازیکنان ارزشمند لیگ برتر فوتبال ایران در سال جدید آمار جالبی از بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس منتشر شد.

خبرورزشی: سایت ترانسفر مارکت به عنوان یکی از مراجع قابل اعتنا در بحث ارزش گذاری برای بازیکنان فوتبالی در لیگ های مختلف به شمار می رود.

این سایت در تازه‌ترین لیستی که از ۱۰ بازیکن ارزشمند فوتبال ایران منتشر کرده از این تعداد بازیکن حاضر شش نفر از اعضای حاضر در دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند.

علیرضا بیرانوند با یک میلیون یورو گران قیمت ترین بازیکن پرسپولیس در این جدول به شمار می رود. علاوه بر بیرانوند، میلاد سرلک و سعید صادقی نیز هر کدام با ارزش گذاری ۹۰۰ هزار یورویی و مهدی ترابی با ارزش ۸۰۰ هزار یورو دیگر بازیکنان گران قیمت پرسپولیس هستند. مجموع ارزش این چهار بازیکن عدد ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو است که با احتساب قیمت هر یورو ۴۵ هزار تومان رقم هنگفت ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای این چهار بازیکن تعیین می کند!

استقلال ۴ بر ۲ دربی بازیکنان گران‌قیمت‌ را باخت!

اما در همین جدول ۱۰ نفره رافائل سیلوا برزیلی، مدافع استقلال با ۹۰۰ هزار یورو به همراه کوین یامگا، وینگر راست فرانسوی استقلال با ارزش ۸۵۰هزار یورو دو بازیکن استقلال هستند که در این جمع ده نفره قرار دارند. مجموع ارزش آنها یک میلیون و ۷۵۰ هزار یورو و یا ۷۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان می شود تا به نوعی بتوان گفت در دربی سرخابی ها و در جدول گرانقیمت ترین بازیکنان فصل بیست و دوم، پرسپولیس تا اینجا با حساب ۴ بر ۲ از استقلال پیش است.

اولین نکته جالب در این جدول فاصله ارزش این بازیکنان با یکدیگر است که نشان می دهد این ۴ بازیکن پرسپولیس یک میلیون و ۹۵۰ هزار یورو ارزشمندتر از ۲ بازیکن استقلال هستند.

نکته دیگر این است که بازیکنان ایرانی استقلال جایی در این جدول ندارند در حالی که هر چهار بازیکن گرانقیمت پرسپولیس ایرانی هستند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به فاصله نیم فصل باقی مانده تا پایان رقابتهای این دوره از مسابقات لیگ برتر دیدارهای پیش رو در دور برگشت و عملکرد ستاره های این دو تیم در تغییر این جدول و نوسان قیمت بازیکنان ملی پوش و خارجی این دو تیم تاثیر بسزایی خواهد داشت. تیم پرسپولیس در پایان دور رفت با کسب ۳۲ امتیاز و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول در صدر جدول قرار گرفت و این هفته باید در دور برگشت به مصاف ذوب آهن برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج