۱۲۷۹۸۲۵
۱۷۱۸
۱۷۱۸
پ

مظلومی، سرمربی پرتغالی را حفظ کرد

بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور از رقابت‌های لیگ برتر و در هفته پایانی نیم‌فصل اول این رقابت‌ها برخی اخبار حکایت از قطع همکاری ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان با باشگاه استقلال داشتند.

فرهیختگان: بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور از رقابت‌های لیگ برتر و در هفته پایانی نیم‌فصل اول این رقابت‌ها برخی اخبار حکایت از قطع همکاری ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان با باشگاه استقلال داشتند. اتفاقی که به هر شکل ممکن محقق نشد و این سرمربی در سمت خود ابقا شد تا در ادامه رقابت‌های باشگاهی ایران از جمله رقابت‌های حذفی و لیگ برتر دوباره روی نیمکت استقلالی‌ها بنشیند.

در این خصوص هفته گذشته درباره اولتیماتوم به این سرمربی از سوی باشگاه برای بازی‌های حذفی و دیدار با تراکتور خبر دادیم این در‌حالی است که با برتری استقلال در این دیدار این قضیه منتفی شد تا این سرمربی بعد از این دیدار در نشست با مدیریت باشگاه برنامه‌های خود را برای تقویت تیمش در نیم فصل‌دوم ارائه بدهد.

بر همین اساس حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که در جلسه اخیر هیات‌مدیره این باشگاه و قبل از اینکه جلسه به صورت رسمی آغاز شود؛ در جلسه سه‌نفری میان ساپینتو با فتح‌الله‌زاده و مظلومی، سرمربی سابق استقلال و عضو فعلی هیات‌مدیره از مرد پرتغالی حمایت کرده و با قدرت از او و ادامه همکاری‌اش با استقلال به دفاع می‌پردازد.

طبق شنیده‌ها تا آن زمان مدیریت باشگاه با راهکارهایی درصدد آن بود تا در هیات مدیره نظر اعضا برای قطع همکاری با ساپینتو را به هر شکل ممکن جلب کند، با‌این‌حال در جلسه غیر‌رسمی قبل از جلسه اصلی، مظلومی با دفاع خود از ساپینتو، فتح‌الله‌زاده را از تصمیمش منصرف کرده تا سرمربی این تیم تحت شرایطی ماندنی شده و به کارش ادامه بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج