adexo3
۱۲۸۴۰۸۸
۹۳۷۹
۹۳۷۹
پ

علی پروین: تیم ملی، علی دایی را می‌خواهد

اسطوره باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشت که خیلی‌ها می‌خواستند علی پروین شوند ولی نتوانستند.

خبرورزشی: اسطوره باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشت که خیلی‌ها می‌خواستند علی پروین شوند ولی نتوانستند.

دوازده سال پیش در اواخر مرداد سال ۱۳۸۹ علی پروین در یک مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی در مورد همه مسائل فوتبالی و غیرفوتبالی صحبت کرد. او در خصوص تیم ملی که افشین قطبی سرمربی وقت هدایت آن را برعهده داشت این چنین گفت: من با شرایط موجود بعید می‌دانم  تیم ملی در جام ملت‌ها کار ساده ای داشته باشد و مشخص است  چشمم از تیم ملی در جام ملتها آب نمی‌خورد. البته شما بنویسید این چه تیم ملی است که داریم؟ کنار این بازیکنان تیم ملی یک اسم مثل علی دایی می‌خواهیم، یکی مثل علی کریمی و مهدوی کیا را می‌خواهیم. تیم ملی بازیکنان بزرگ می‌خواهد که در میدان نقش لیدر را داشته باشند.

وی افزود : من سواد ندارم و تا کلاس ۱۲ درس  خواندم. البته اعتقاد دارم سواد که مهم نیست، مدیریت اصل اول و هنر یک ورزشکار است . مدیریت باید در خون یک آدم باشد، خدا یک قدرتی به من داده که هرکی را یک نظر ببینم می‌فهمم چه کاره است و چه میخواهد؟ امکان ندارد که اشتباه تشخیص دهم، این هم لطف خداست که به من داده است.

پروین همچنین اعتقاد داشت:  کم نیست مربیانی که زور میزنند تا شبیه به علی پروین باشند. مثل او سعی می‌کنند حرف بزنند، سعی میکنند راه رفتنشان چون او باشد، اما می‌دانید چرا هیچکس علی پروین نمی‌شود؟  چونکه هیچ کدام از آنها مثل من زندگی نکردند. من فوتبال را با پای برهنه تو زمین‌های خاکی عارف شروع کردم. از اوج بی پولی پله پله بالا آمدم و هیچ وقت هم یادم نرفته که از کجا شروع کردم. اینجوری کار کردم، بدبختی کشیدم، بالا آمدن من هم همه مردم دیدند. یک روزه و با دو مصاحبه علی پروین ، پروین نشد . برای همین است که  پروین با همه آنها فرق می‌کند.

مصاحبه علی پروین و در تاریخ ۲۵ مرداد سال ۱۳۸۹ در خبر ورزشی مشاهده می‌کنید.علی پروین: تیم ملی، علی دایی را می‌خواهدعلی پروین: تیم ملی، علی دایی را می‌خواهد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج