۱۲۸۶۰۶۶
۱۱۲۴
۱۱۲۴
پ

توقف آرسنال؛ توپخانه آرتتا نفس تازه می‌خواهد

آرسنال امشب در خانه‌اش به مصاف برنتفورد رفت ولی نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ به دست بیاورد. توپچی‌ها بعد از دو شکست پیاپی در این بازی هم نتوانستد به پیروزی دست پیدا کنند.

ورزش سه: آرسنال امشب در خانه‌اش به مصاف برنتفورد رفت ولی نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ به دست بیاورد. توپچی‌ها بعد از دو شکست پیاپی در این بازی هم نتوانستد به پیروزی دست پیدا کنند.

 آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، امشب در هفته بیست و سوم لیگ برتر در خانه خود ورزشگاه امارات به مصاف برنتفورد رفت.

در شروع بازی اولین حمله جدی را بازیکنان برنتفورد روی دروازه آرسنال انجام دادند و به گلزنی بسیار نزدیک شدند. تونی در کناره زمین پیشروی کرد و سانتر او به محوطه شش قدم آرسنال در حالی به هنری رسید که همه مدافعان آرسنال جا مانده بودند اما او نتوانست از فاصله نزدیک توپ را وارد دروازه توپچی‌ها کند.

چند دقیقه بعد آرسنالی‌ها با یک حمله خطرناک روی دروازه برنتفورد ظاهر شدند. ساکا بعد از یک بازی ترکیبی با مارتین اودگارد در موقعیتی مناسب به سمت دروازه برنتفورد شلیک کرد که توپ او در شلوغی محوطه جریمه به بازیکنان این تیم برخورد کرد. با وجود اینکه آرسنالی‌ها اعتقاد داشتند یک پنالتی باید به سودشان اعلام شود ولی داور دستور به ادامه بازی داد.

توقف آرسنال؛ توپخانه آرتتا نفس تازه می‌خواهد

اما در دقیقه 25 برنتفورد یک بار دیگر فرصتی خطرناک ایجاد کرد که این بار تیر دروازه آرسنال را نجات داد. تونی در محوطه جریمه آرسنال با امبوئمو حرکت یک دو را انجام داد و شوت سرضرب او با برخورد به تیر افقی منحرف شد تا آرسنال دروازه‌اش را بسته ببیند.

موقعیت خطرناک بعدی باز هم نصیب برنتفورد شد و تونی این بار از فاصله دور شوتی سنگین به سمت دروازه آرسنال فرستاد که رمزدیل این بار هوشیار بود و موفق شد توپ را دفع کند.

در دقیقه 43 آرسنال صاحب یکی از معدود موقعیت‌های خود در نیمه اول شد. ژاکا ارسال از سمت راست را برای مارتینلی در حاشیه محوطه جریمه ساخته و پرداخته کرد اما شوت او با فاصله‌ای کم از بالای دروازه بیرون رفت. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

توپچی‌ها اما نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و انکتیا با دریبل زدن مدافع برنتفورد سانتری برای اودگارد فرستاد. کاپیتان آرسنال با پای غیرتخصصی‌اش شوتی به سمت دروازه رایا شلیک کرد که او به خوبی موفق شد از دروازه‌اش نگهبانی کند.

توقف آرسنال؛ توپخانه آرتتا نفس تازه می‌خواهد

اما در دقیقه 56 برنتفورد موقعیت مناسب دیگری برای گلزنی به دست آورد. اشتباه آرسنالی‌ها در دفع توپ باعث شد ینسن توپ مرده را جمع کرده و به تونی بسپارد اما شوت او این بار هم از کنار دروازه بیرون رفت.

ده دقیقه بعد آرسنال توسط خرید جدیدش تروسار به گل رسید. بازی ترکیبی ساکا و اودگارد و سانتر ساکا به درون محوطه جریمه در حالی به تروسار رسید که کسی او را کنترل نکرده بود. تروسار به راحتی توپ را به گوشه دروازه برنتفورد فرستاد تا اولین گل خود با پیراهن آرسنال را به ثمر برساند.

توقف آرسنال؛ توپخانه آرتتا نفس تازه می‌خواهد
توقف آرسنال؛ توپخانه آرتتا نفس تازه می‌خواهد
توقف آرسنال؛ توپخانه آرتتا نفس تازه می‌خواهد

در دقیقه 74 اما نوبت برنتفورد بود که دروازه میزبان را باز کند. بازیکنان این تیم در محوطه جریمه سه بار با ضربه سر سعی کردند توپ را به سمت دروازه شلیک کنند اما در نهایت نورگارد با یک پاس به عقب توپ را به تونی سپرد تا او این بار اشتباه نکرده و دروازه رمزدیل را باز کند. با اینکه آرسنالی‌ها معتقد بودند این گل باید مردود اعلام بشود ولی داور بعد از بررسی توسط VAR حکم به درستی گل داد.

توقف آرسنال؛ توپخانه آرتتا نفس تازه می‌خواهد
توقف آرسنال؛ توپخانه آرتتا نفس تازه می‌خواهد

در دقایق پایانی بازی بن می، مدافع انگلیسی برنتفورد، به دلیل ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود روی زمین افتاد و تیم پزشکی این باشگاه چند دقیقه مشغول رسیدگی به او بود. او در نهایت از زمین برخاست و توانست به بازی ادامه بدهد. تا پایان اما موقعیت جدی دیگری روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

این نتیجه آرتتا را تحت فشار خواهد گذاشت. او بعد از شکست مقابل منچسترسیتی در جام حذفی هفته گذشته در لیگ برتر هم مقابل اورتون شکست خورد و حالا با این تساوی در سه بازی گذشته‌اش قادر به پیروزی نبوده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج