۱۲۸۷۰۶۹
۴۲۵۶
۴۲۵۶
پ

فرار لیونل مسی از پایان زودهنگام دوران ورزشی!

بنجامین پاوارد با یکی از خشن‌ترین تکل‌های فصل اروپا نزدیک بود پایان‌بخش زندگی ورزشی یکی از برترین فوتبالیست‌های تاریخ باشد.

ورزش سه: بنجامین پاوارد با یکی از خشن‌ترین تکل‌های فصل اروپا نزدیک بود پایان‌بخش زندگی ورزشی یکی از برترین فوتبالیست‌های تاریخ باشد.

فرار لیونل مسی از پایان زودهنگام دوران ورزشی!

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بعد از کسب نتایج نه‌چندان مناسب در مسابقات داخلی امیدوار بود در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برابر بایرن مونیخ به برتری دست پیدا کند تا علاوه بر رسیدن به آرامش پس از انتقادات فراوان، مسیر صعودش به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم تسهیل کند.

با این حال گل کینگزلی کومان در یک ربع ابتدایی نیمه دوم، روند بازی را به طور کلی برای تیم فرانسوی تغییر داد تا جایی که شاگردان گالتیه در ادامه بازی به عنوان تیم بازنده برای برگشت به بازی تلاش می‌کردند تا لااقل با فرار از شکست، بارقه‌های امید به صعود از این مرحله را در آلیانز آرنا جستجو کنند.

فرار لیونل مسی از پایان زودهنگام دوران ورزشی!

طبیعی بود که لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی پی اس جی که بعد از قهرمانی در جام جهانی قطر با تیم ملی آرژانتین در بالاترین سطح آمادگی جسمی و شرایط روحی قرار داشت، در کنار کیلیان امباپه، امید اول هواداران پاریسی برای بازگشت تیمشان باشد.

مطابق انتظار همین طور هم شرایط پیش رفت و مسی در کنار امباپه، کانون حملات تیم خود بودند تا جایی که عمده تمرکز بازیکنان بایرن روی ستاره شماره سی پاری سن ژرمن بود.

مسی که در ده نبرد زمینی از شانزده دوئل مستقیم با بازیکنان حریف برنده خارج شده بود، در این مسابقه تا دقیقه 92 چهار بار با خطای بازیکنان بایرن مواجه شده بود اما پنجمین و آخرین خطای اف سی هالیوود روی او، نزدیک بود به یکی از دردناک‌ترین تکل‌های تاریخ فوتبال و دوران ورزشی لیونل مسی تبدیل شود.

فرار لیونل مسی از پایان زودهنگام دوران ورزشی!

ماجرا از این قرار است که روی فرار عمقی مسی در اوقات تلف شده بازی، بنجامین پاوارد، بازیکن فرانسوی بایرن که پیش از این یک بار با گلزنی از راه دور در جام جهانی روسیه مقابل آرژانتین به کابوس لیونل مسی به خاطر از دست رفتن فرصت قهرمانی با آلبی سلسته در آن تورنمنت تبدیل شده بود و در دقیقه 85 همین بازی هم مانع از گلزنی مسی با نوک پای خود شده بود، برای جلوگیری از دریافت گل تساوی توسط تیمش با وجود داشتن یک کارت زرد، با یک تکل بی‌ملاحظه و به نوعی ناجوانمردانه - نه از لحاظ جلوگیری از موقعیت گل بلکه از لحاظ شدت و نوع خطا - لیونل مسی را سرنگون کرد.

تکل پاوارد که به اصطلاح برای قیچی کردن مسی زده شد، کم مانده بود منجر به شکستگی پای مسی شود اما این ستاره باتجربه آرژانتین، با استفاده از تجربیات خود تا حدود زیادی با آگاه شدن از شدت و نوع خطا، از پیشروی و تکان دادن بیشتر پای خود بلافاصله پس از گیر افتادن در میان پاهای پاوارد جلوگیری کرد تا به این ترتیب از برگشت پای خود از مچ و شکسته شدن استخوان آن دور باشد تا علاقه‌مندان به فوتبال در سراسر دنیا، به خاطر از دست دادن مسی در اثر مصدومیت و شاید پایان دوران ورزشی این بازیکن در سی و پنج سالگی، حداقل امشب دغدغه‌ای نداشته باشند.

فرار لیونل مسی از پایان زودهنگام دوران ورزشی!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج