adexo3
۱۲۸۷۷۶۳
۴۲۵۰
۴۲۵۰
پ

بگذارید استقلال به شکست تیم ته‌جدولی دلخوش باشد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شرایط تیم یحیی گل محمدی به گونه‌ای است که واقعاً جای هیچ دفاعی را از خودش باقی نگذاشته اما به هر حال هر چه باشد این تیم پرسپولیس است و این بار هم مثل همیشه با قدرت از جایش بلند می‌شود.

خبرورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: شرایط تیم یحیی گل محمدی به گونه‌ای است که واقعاً جای هیچ دفاعی را از خودش باقی نگذاشته اما به هر حال هر چه باشد این تیم پرسپولیس است و این بار هم مثل همیشه با قدرت از جایش بلند می‌شود.​

بهروز سلطانی، دروازه‌بان اسبق و پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این تیم در آستانه بازی حساس مقابل سپاهان اظهاراتی را مطرح کرد.

وضعیت پرسپولیس روزهای اخیر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

متاسفانه تیم پرسپولیس با فوتبالی که مقابل هوادار ارائه کرد جای هیچ دفاعی از خودش را باقی نگذاشته است. از افراد فوتبالی گرفته تا آنهایی که از فوتبال سردرنمی آوردند با دیدن بازی پرسپولیس متوجه شدند که این تیم، پرسپولیس نبود و هیچ شباهتی به پرسپولیس نداشت. متاسفانه اتفاقات بدی رقم خورد اما نباید ناامید بود.

چطور؟

بارها پرسپولیس در چنین شرایطی قرار گرفته و شکر خدا به خاطر اصالت و شخصیت تیمی اش همواره با قدرت از جایش بلند شده و بهتر از قبل به سمت موفقیت حرکت کرده است. الان هم من دارم می بینم هواداران نسبت به عملکرد تیم ناراضی هستند اما باید یک حرف مهم به آنها بزنم.

چه حرفی؟

اینکه نباید ناامید باشند! به این سرعت پشت تیمشان را خالی نکنند! بازیکنان تیم را تخریب نکند! من خودم به شخصه از ترابی، امیری، کامیابی‌نیا، پورعلی گنجی و حتی فرشاد فرجی توقع بیشتری دارم اما به هر حال هر بازیکنی بنا به دلایلی روزی افت می کند. ما پیشکسوتان و هواداران به جای زدن بیشتر تیم باید این بچه ها را تشویق کنیم تا هرچه زودتر از این وضعیت خارج شوند.

چطور می توان بازیکنان پرسپولیس را تشویق کرد؟

اصلا بهتراست بگوییم این باخت را باید به فال نیک بگیریم. خوب شد که آن گل زده شد تا پرسپولیس ببازد. این شکست یک تلنگر جدی برای پرسپولیس محسوب می شود. پرسپولیس یک کشیده محکم از یک تیم معمولی خورد تا به خودش بیاید. متوجه شود چه تیمی است و از چه تیمی کشیده خورده! همین باعث میشود پرسپولیس بازی حساس مقابل سپاهان را جدی بگیرد.

به نظر شما تیمی که تا این اندازه تحت فشار و بحران قرار گرفته می تواند در جام حذفی از پس سپاهان بر بیاید؟

اگر پرسپولیس، پرسپولیس باشد هیچ تیمی جلودارش نیست. سپاهان که هیچ هر تیم دیگری هم باشد پرسپولیس شکستش می دهد. ضمن اینکه در جدول رده بندی لیگ برتر هنوز اتفاقی نیفتاده و با توجه به نزدیکی امتیاز پرسپولیس با سپاهان در صدر جدول مثل این است که هفته اول برگزار شده و پرسپولیس می تواند در هفته های طولانی باقی مانده تا پایان فصل دوباره از همه سبقت بگیرد و قهرمان شود. استقلال هم در این ۴ بازی تیم های پایین جدولی را برده و این دلخوشی ندارد چون آنها جلوی بالای جدولی ها بازنده اند.

بهترین و موثرترین کار در حال حاضر چیست؟

حمایت، تشویق و پشتیبانی از تیم. پرسپولیس بعد از شکست مقابل هوادار شرایط بدی پیدا کرد. ما نباید نمک روی زخم باشیم بلکه باید دست بچه های پرسپولیس را بگیریم و آنها را از زمین بلند کنیم. گرچه من مطمئنم این بچه‌ها خودشان غیرت دارند و قطعاً در آینده نزدیک دوباره همان تیم محبوب هوادارانشان خواهند شد.

بازی با سپاهان را چطور پیش بینی می کنید؟

بازی آسانی نیست! سپاهان تیم خوبی است. آنها در هفته‌های گذشته فقط برنده شده اند. ولی این بار پرسپولیس ترمز این تیم را در جام حذفی می کشد و با حذف آنها، هم به خودش روحیه می دهد و هم در لیگ برتر رقیب جدی اش را از نظر روانی بر هم می ریزد. من مطمئنم بازی آسانی در انتظار پرسپولیس نیست اما این پرسپولیس صعود می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج