۱۲۹۰۱۰۱
۱۹۱۱
۱۹۱۱
پ

کاپیتان استقلال، آماده تاریخ‌سازی دوباره

سیدحسین حسینی بعد از بازگشت دوباره به ترکیب تیم آبی آمادگی‌اش را به رخ کشید و نشان داد آماده تاریخ‌سازی دوباره برای آبی‌هاست.

خبرآنلاین: دروازه سیدحسین حسینی در بازی با ملوان خیلی تهدید نشد، به خصوص که ملوان آمده بود تا با ارائه بازی دفاعی و ضد حمله به گل برسد و بعد از ۱۰ نفره شدن هم نتوانست همین تاکتیک را هم در زمین پیاده کند. با این حال ملوان در جریان بازی یک بار روی شوت از راه دور دروازه تیم سیدحسین حسینی را نشانه گرفت که واکنش خوب این دروازه‌بان موجب شد دروازه استقلال بسته بماند و با پیروزی دو بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود.

سیدحسین که فصل گذشته بعد از ۹ سال به همراه استقلال قهرمان لیگ برتر شد و چند ماه پیش قهرمانی به همراه استقلال در سوپر جام را جشن گرفت، به خوبی می‌داند در کارنامه افتخارات او در استقلال باز هم جای جام قهرمانی خالی است و می‌تواند با نمایش خوب در چارچوب دروازه دوباره جام قهرمانی لیگ برتر را لمس کند. نه فقط در استقلال بلکه در همه تیم‌های مدعی نقش دروازه‌بان در قهرمانی بی‌بدیل و بی‌مثال است. استقلال این روزها در خط حمله به یک تیم خوب تبدیل شده و معدل گل زده این تیم در هر بازی از عدد ۲ هم فراتر رفته است و در ادامه و در بازی‌های حساس اگر سیدحسین حسینی موفق به سیو توپ‌های حساس و خطرناک شود، استقلال می‌تواند امیدوارانه رقابت با تیم‌های مدعی را برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر ادامه دهد و حتی در جام حذفی هم در اندیشه قهرمانی باشد. این افتخارات به سیدحسین کمک خواهد کرد جایگاهش در ترکیب تیم ملی را هم حفظ کند.

سیدحسین در سوپر جام و در مصاف با نساجی پیش از اینکه استقلال با ضربه سر تماشایی امیر ارسلان مطهری به گل برسد، موقعیت تک به تک را از کریم اسلامی گرفت تا استقلال در بازی بماند و در نهایت قهرمان شود. استقلال به تکرار این نمایش‌ها از سوی سیدحسین حسینی در مسیر تکرار قهرمانی در لیگ برتر نیازمند است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج