adexo3
۱۲۹۱۲۹۶
۱۴۱۲
۱۴۱۲
پ

مطهری: دست هواداران نساجی را می‌بوسم

سرمربی نساجی مازندران گفت: دست هواداران نساجی را به پاس حمایت های بی دریغ از تیم می بوسم اما بازیکنان ما از نتیجه تساوی با استقلال ناراحت و ناراضی هستند.

ایرنا: سرمربی نساجی مازندران گفت: دست هواداران نساجی را به پاس حمایت های بی دریغ از تیم می بوسم اما بازیکنان ما از نتیجه تساوی با استقلال ناراحت و ناراضی هستند.

حمید مطهری عصر سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی استقلال افزود: از تمام هوادران نساجی که امروز به معنای واقعی از تیم حمایت کردند، تشکر می کنم و دست این عزیزان را می بوسم.

مطهری: دست هواداران نساجی را می‌بوسم

وی خاطر نشان کرد: به همه نساجی‌چی ها خداقوت می گویم و به معنای واقعی امروز تماشاگران، اصالت این تیم را در سکوها به نمایش گذاشتند.

سرمربی نساجی مازندران تصریح کرد: از دقیقه یک تا ۹۰ بازی، تماشگران از تیم حمایت کردند و به معنای واقعی شرمنده آنان هستم و دست آنها را می بوسم.

مطهری در ادامه افزود: امروز بازی تاکتیکی را شاهد بودیم و در نیمه اول خوب کار نکردیم و هرچقدر به پایان بازی نزدیک تر شدیم، بازیکنان خود را بیشتر باور کردند.

وی اضافه کرد: امروز نساج ها از نام استقلال نترسیدند اما از نتیجه بازی راضی نیستیم و بازیکنان در رختکن از تساوی ناراحت بودند.

سرمربی نساجی مازندران تصریح کرد: ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم و حتی می توانستیم بازی را ببریم اما به دلیل اشتباه فردی گل خوردیم.

تیم فوتبال استقلال تهران امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته‌ی بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران رفت که در پایان دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج