۱۲۹۲۶۶۲
۵۱۲۳
۵۱۲۳
پ

پیام باشگاه آلمانی برای مهاجم ایرانی

ژاپی آلونسو آنقدر از سردار آزمون ناامید شده بود که در جلسات با مدیر فنی تیم از وی خواسته بود، مقدمات انتقال این مهاجم را به یک تیم جدید مهیا کند.

خبرورزشی: ژاپی آلونسو آنقدر از سردار آزمون ناامید شده بود که در جلسات با مدیر فنی تیم از وی خواسته بود، مقدمات انتقال این مهاجم را به یک تیم جدید مهیا کند.

همه چیز برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مهیا شده بود. سردار آزمون خودش می‌گوید حتی شماره پیراهن او در مارسی هم مشخص شده بود اما باشگاه آلمانی در لحظه آخر دست نگه داشت. الان باشگاه آلمانی از اینکه در تعطیلات زمستانی مهاجم ایرانی‌اش را نفروخته نه تنها ناراحت نیست، بلکه خوشحال است و این پیام را به این بازیکن منتقل کرده است.

پیام باشگاه آلمانی برای مهاجم ایرانی

همه چیز از اعتماد دوباره ژابی آلونسو به سردار آزمون تغییر کرده است. حالا بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند، پاتریک شیک است نه سردار آزمون. بازیکنی که امروز به جای سردار آزمون وارد ترکیب تیم لورکوزن شد.

سردار آزمون بعد از گلزنی به فرایبورگ اینبار به هرتا گل زد و این بار تیمش خوشبختانه با یک نتیجه خوب زمین را ترک کرد. بعد از بازی سرمربی سردار را تحسین کرد.

به نظر می‌رسد سردار به جای ترک بایر همانند دوران حضور در فوتبال روسیه دوران طولانی در بوندس لیگا داشته باشد. او ۷ سال در تیم‌های روسی بازی کرد و بعد پیراهن تیم بایرلورکوزن را به تن کردو این بار شاید تا پایان فوتبالش در بوندس لیگا به بازی اش ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج