جاباما
۱۲۹۴۸۲۲
۱۷۱۲
۱۷۱۲
پ

تارتار: کاملا شایسته کسب پیروزی بودیم

سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید تیم شایستگی کامل برای پیروزی را داشت.

ورزش سه: سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید تیم شایستگی کامل برای پیروزی را داشت.

تارتار: کاملا شایسته کسب پیروزی بودیم

 مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر برابر نساجی در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: سالروز افتتاح کارخانه ذوب‌آهن را تبریک میگویم و خوشحالم یک روز قبل از این روز، توانستیم برنده باشیم و کارگران و مسئولان و هواداران را خوشحال کنیم. باید از هواداران تشکر کنم که در این هوا از تیم حمایت کنند.

وی افزود: از بازیکنان تشکر ویژه دارم. من چند هفته پیش هم گفتم که به داشتن همچنین بازیکنانی افتخار میکنم. بازیکنانی که سر و چشم و بینی را جلوی توپ می‌گذارند. جانانه جنگیدند و من کنار زمین از آنها انرژی و روحیه میگیرم. ممنون آنها هستم.

او درباره بازی عنوان کرد: کاملا به بازی مسلط بودیم و بازی در نیمه اول در اختیار ما بود و نیمه دوم هم همین روند ادامه داشت تا اینکه به گل رسیدیم. بعد از گل تا اواخر بازی هم همین نمایش را داشتیم و آنها در آخرین دقایق بازی فشار زیادی روی دروازه آوردند و ما تحت فشار بودیم اما خوب دفاع کردیم و سه امتیاز را آخر سال به دست آوردیم.

تارتار: کاملا شایسته کسب پیروزی بودیم

تارتار در خصوص داوری توضیح داد: باید از گروه داوری تشکر کنم. در نیمه برخی اشتباهات وجود داشت اما نیمه دوم داوران فوق‌العاده قضاوت کردند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی در این باره ادامه‌داد: من فکر میکنم اگر صحنه‌ها کارشناسی بشود، قطعا در صحنه‌های ۵۰-۵۰ داور به سود نساجی سوت زد، به خصوص در نیمه اول. نیمه دوم فوق‌العاده بودند اما فکر نکنم اشتباه تاثیرگذار داشته باشند. گل آنها هم خطا بود و هم کمک پرچم زده بود برای آفساید. اگر آفساید هم نباشد گلر ما تحت فشار حریف زمین خورد و خطا بود. من اشتباهی از داور ندیدم و انصافا حق ما برد بود.

سرمربی ذوب‌آهن راجع به اولین پیروزی ذوب‌آهن مقابل نساجی در دو سال اخیر گفت: این آمار را نمی‌دانستم اما شما اطلاعات قوی دارید. من همیشه از این اطلاعات خوب شما استفاده می‌کنم.

مهدی تارتار در پایان گفت: دوست دارم سال جدید را پیشاپیش تبریک بگویم و انشالله سال خوب و پربرکتی باشد. امیدوارم سال جدید هم برای ما توأم با موفقیت برای ما و هموطنان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج