۱۲۹۵۱۱۱
۱۰۶۶
۱۰۶۶
پ

واکنش ذوب‌آهن به ادعای باشگاه نساجی

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار یادداشتی به اظهارات روز گذشته سرمربی و مدیران باشگاه نساجی پاسخ داد.

ورزش سه: باشگاه ذوب‌آهن با انتشار یادداشتی به اظهارات روز گذشته سرمربی و مدیران باشگاه نساجی پاسخ داد.

واکنش ذوب‌آهن به ادعای باشگاه نساجی

روز گذشته و پس از پیروزی ذوب‌آهن مقابل نساجی، سرمربی تیم میهمان در نشست خبری بعد از بازی به عملکرد تیم داوری انتقاد کرد و ساعتی بعد نیز کانال رسمی این باشگاه مدعی شد که گل سالم این تیم در دقیقه پایانی بازی مردود شده است.

حمید مطهری همچنین از بیانیه پیش از بازی باشگاه ذوب‌آهن انتقاد کرد و گفت این بیانیه باعث شده تا این داوری تحت تاثیر قرار بگیرد.

در همین خصوص باشگاه ذوب‌آهن یادداشتی را در پاسخ به ادعای نساجی منتشر کرده است:

* باشگاه بزرگ و ریشه‌دار نساجی مازندران و قهرمانان ورزشی این استان پهلوان‌پرور احترام خاصی قائل بوده و خواهد بود. اما هدف از انتشار بیانیه قبل از بازی، اشاره به اشتباهات محرز داوری در دیدار با پیکان (گل صحیح) و بازی رفت نساجی (گل صحیح) و درخواست عدالت در بازی‌های آینده بود. همچنین ادعای وارده در بیانیه منطبق با اظهارات جمیع کارشناسان داوری مطرح شد.

* اصولاً مکتب اخلاق‌مدار ذوب‌آهن هرگز ایجاد فشار بر روی جامعه محترم داوری نبوده و نیست. همچنین ذوب‌آهن معتقد است در حالی که دنیای فوتبال باوجود برخورداری از سیستم  VAR همچنان شاهد اشتباهات داوری است و طبیعتا بروز این اشتباهات در لیگ برتر ایران امری است اجتناب‌ناپذیر و طبیعی.

* اما نکته مهم این است که به گواه کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی و همچنین وب‌سایت‌های خبری، تیم داوری در صحنه گل مردود نساجی هیچ اشتباهی را مرتکب نشده و از یک سو این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و از سوی دیگر مهاجم بر روی دروازه‌بان خطا اعلام کرده است.

* حال سوال مهم این است که چرا باشگاه نساجی پیش از اطلاع از نظرات کارشناسان، پیش داوری کرده و جامعه داوران را تحت فشار قرار داده است؟ آیا این رفتار متناقضی نیست که از یک سو خواستار سکوت یک باشگاه در مورد منافعش باشید و از سوی دیگر ناعادلانه، پیش‌داوری کنید و بعد از اظهارات کارشناسان نیز همچنین روی دیدگاه غلط خود اصرار بورزید؟

* البته باتوجه به اتفاقات رسانه‌ای هفته گذشته از سوی این باشگاه در ماجرای خیالی پرتاب اشیا از سوی تماشاگران در مسجدسلیمان، شاید چندان هم انتظار دیگری هم نمی‌رفت. اما باشگاه ذوب‌آهن از کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال انتظار دارد در مقابل این هجمه‌ها واکنش لازم را نشان دهد چرا که ممکن است این واکنش‌های غیر کارشناسی، تمرکز داوران را به هم بزند.

* در پایان، باشگاه ذوب‌آهن از همه اهالی فوتبال درخواست می‌کند که با جلوگیری از هرگونه هیاهو و جنجال، از کنار زمین تا کنفرانس‌های مطبوعاتی، به بهبود عملکرد داوران کمک کنند و همچنین امیدوار است فدراسیون فوتبال نیز هرچه زودتر زمینه ورود تکنولوژی داور ویدیویی را فراهم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج