جاباما
۱۲۹۷۵۳۳
۳۷۴۵
۳۷۴۵
پ

جلسه فردای همراه اول با موضوع استقلال

هیات مدیره شرکت همراه اول، فردا برای پرداخت بدهی آبی های پایتخت تشکیل جلسه می‌دهد اما هیچ کدام از اعضای هیات مدیره استقلال در آن حضور ندارند.

فوتبالی: هیات مدیره شرکت همراه اول، فردا برای پرداخت بدهی آبی های پایتخت تشکیل جلسه می‌دهد اما هیچ کدام از اعضای هیات مدیره استقلال در آن حضور ندارند.

جلسه فردای همراه اول با موضوع استقلال

ساعاتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فردا، شنبه و در اولین روز کاری، هیات مدیره باشگاه استقلال با هیات مدیره شرکت همراه اول، جلسه‌ای تشکیل خواهد داد تا در صورت موافقت این اپراتور، طلب آندره آ استراماچونی توسط همراه اول پرداخت شود. اما نکته اینجاست که طبق اطلاعات موثق، هیات مدیره باشگاه استقلال اصلا قرار نیست فردا در این جلسه حضور داشته باشند چرا برخی از اعضای هیات مدیره استقلال تهران نیستند. برخی هم در شمال به سر می برند و برخی هم در خارج از کشور!

طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار فوتبالی، فردا قرار است هیات مدیره همراه اول تشکیل جلسه بدهد و در خصوص پرداخت بدهی تصمیم بگیرد. تصمیم هیات مدیره همراه اول هرچه باشد تا فردا به وزارت ورزش و باشگاه استقلال ابلاغ می شود و اگر پرداخت کردن تایید شود، تا هفتم فروردین ماه اجرایی می‌شود. البته نحوه پرداخت هم مهم است که طبق خبر قبلی اعلام شده، پرداخت از طریق یکی از راههای وزارت ورزش قطر، کمیته المپیک یا فدراسیون فوتبال قطر است.

به نظر می‌رسد مدیران استقلال از دریافت کمک توسط دیگر نهادهای دولتی و حتی وزارت ورزش قطع امید کرده اند و همراه اول آخرین امید فتح‌الله‌زاده و دیگر مدیران استقلال است. 

باشگاه استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده بایستی تا دهم فروردین ماه ۱۴۰۲ بدهی خود به طلبکاران داخلی و خارجی اش پرداخت کند که تا این لحظه، آبی ها در کسب رضایت طلبکاران خود ناکام بوده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج