۱۲۹۹۱۱۲
۳۷۲۴
۳۷۲۴
پ

استقلال با یک لغزش سپاهان قهرمان است

سعید مراغه چیان پیشکسوت استقلال گفت: من همچنان معتقدم مقصر اصلی اتفاقات اخیر آقای آجورلو است چون همان زمان می توانست به جای گرفتن بازیکنان گرانقیمت پول استراماچونی را بدهد.

خبرورزشی: سعید مراغه چیان پیشکسوت استقلال گفت: من همچنان معتقدم مقصر اصلی اتفاقات اخیر آقای آجورلو است چون همان زمان می توانست به جای گرفتن بازیکنان گرانقیمت پول استراماچونی را بدهد.

سعید مراغه چیان، بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط به وجود آمده در باشگاه استقلال و عدم پرداخت بدهی استراماچونی که منجر به حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شد اظهار داشت: به نظر من مقصر اصلی مدیرعامل قبلی یعنی آقای آجورلو است. او همان زمان می توانست به جای اینکه بازیکنان گرانقیمت بگیرد و آن همه ریخت و پاش کند، پول استراماچونی را بدهد.

وی افزود: اگر بخواهیم جزئی‌تر به این مسائل بپردازیم باید به همان فصل نوزدهم برگردیم که اصلاً چرا شرایطی ایجاد کردند که استراماچونی برود؟ باشگاهی که این همه هزینه می‌کند چرا پول مربی به این خوبی را نداد؟ مربی که استقلال با حضورش خوب فوتبال بازی می کرد.

وی درباره اینکه آیا فتح‌الله‌زاده هم در این باره می توانست کاری انجام بدهد یا نه خاطر نشان کرد: فتح‌الله‌زاده هم مقصر است. او زمانی که آمد وقتی دید این همه بدهی روی دست باشگاه باقی مانده نباید موافقت می کرد. نباید این مسئولیت بزرگ و خطیر را می پذیرفت تا این همه بدهی روی دوش باشگاه بماند و استقلال در نهایت از آسیا حذف شود.

مراغه چیان تاکید کرد: وزارت ورزش زمانی که فتح الله زاده را آورد روی قول های او حساب کرده بود. آقای فتح‌الله‌زاده گفته بود دوستان پولداری دارد که می توانند در مدیریت مالی باشگاه به او کمک . وقتی آنها هم مطمئن نبودند که فتح‌الله‌زاده چنین اسپانسرهایی دارد یا نه، نباید به او اعتماد می کردند. به طور کلی مجموعه مدیریتی ورزش و باشگاه استقلال در رابطه با حذف استقلال مقصر هستند.

بازیکن قدیمی استقلال همچنین درباره دیدار این تیم مقابل ذوب آهن توضیح داد: بازی خیلی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. این دیدار یکی از مسابقات خوب استقلال در این فصل بود که پر بود از کارهای ترکیبی بازیکنان ساپینتو.

وی ادامه داد: استقلال در کارهای ترکیبی، یک و دو، پاس توی عمق و دفاع جلو خیلی خوب کار کرد. پاس محبی به مهدی قائدی نشان دهنده این بود که استقلال تا چه اندازه به لحاظ هماهنگی در سطح بالایی کار می‌کند.

پیشکسوت استقلال افزود: در کار دفاعی هم خیلی خوب کارکرد. خط دفاعی جلو بازی می کرد و نمی گذاشت خط هافبک ذوب آهن خودش را به راحتی به محوطه ۱۸ قدم نزدیک کند. فاصله کم بین خط دفاع و هافبک استقلال توان تهاجمی این تیم را مختل کرده بود.

مراغه چیان با انتقاد از عملکرد یکی از بازیکنان استقلال تأکید کرد: حسین حسینی دو خروج اشتباه داشت که نزدیک بود منجر به گل ذوب آهن شود. نمی دانم چرا حسینی تا این اندازه پر اشتباه ظاهر می‌شود! او بعد از جام جهانی عملکرد قابل قبولی نداشته! امیدوارم هرچه زودتر به شرایط خوب قبل از جام جهانی برگردد.

بازیکن سالهای دور استقلال درباره بخت این تیم برای کسب عنوان قهرمانی  استقلال گفت: تیم عالی نتیجه می‌گیرد و با این شرایط و یک لغزش از سوی سپاهان می‌تواند به راحتی قهرمان شود. این تیم با این فوتبال و این حمایت هواداران بوی قهرمانی میدهد. اگر دقت کنیم متوجه می‌شویم که ساپینتو هم تیمش را به خوبی شناخته که دیگر خیلی ترکیب استقلال را تغییر نمی دهد. ترکیب ثابت استقلال نشان دهنده آشنایی دقیق ساپینتو با تک تک نفراتش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج