adexo3
۱۲۹۹۹۱۱
۳۲۲۷
۳۲۲۷
پ

کاوه رضایی؛‌ از اینجا رانده، از آنجا مانده!

مهاجمی که با آرزوی برگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی راهی ایران شده بود، از استقلال مانده و از تراکتور رانده شد و حالا در حسرت حضور در تمرینات یکی از این دو تیم است.

ایسنا: تراکتور در روز جمعه و در حساس‌ترین بازی هفته به مصاف سپاهان می‌رود تا به نوعی در سرنوشت قهرمانی تاثیر داشته باشد. در این بین و طبق معمول هفته‌های اخیر، کاوه رضایی غایب تمرینات تراکتور است و به طور کامل و با نظر پاکو خمس از فهرست تیم کنار گذاشته شده است. مهاجمی که روزی سودای قهرمانی در یک لیگ اروپایی یعنی بلژیک را داشت و حالا تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش حتی یک دقیقه به میدان برود.

کاوه و سریال اشتباهات

درخشش‌های متوالی در ذوب‌آهن و استقلال باعث شد پای مهاجم خوش تکنیک آبی‌ها به اروپا باز شود و این مهاجم در سال ۲۰۱۷ راهی بلژیک شود. رضایی در شارلوا هم درخشید تا قهرمان بلژیک یعنی کلوب بروخه حاضر شود با ۵ میلیون یورو، مهاجم ایرانی شارلوا را جذب کند و گران‌ترین انتقال وقت "ژوپیتر لیگ" را رقم بزند. البته این انتقال برای رضایی خوش‌یمن نبود و دوران افت مهاجم تیم ملی از همان فصل آعاز شد.

کاوه رضایی؛‌ از اینجا رانده، از آنجا مانده!

او دوباره قرضی به شارلوا برگشت اما نتوانست مانند قبل باشد و انتقال به یک تیم درجه ۲ بلژیکی به اسم اودهورلی لوون اولین تصمیم اشتباه رضایی بود. اودهورلی لوون هم نتوانست رضایی را از آن باتلاقی که گیر افتاده نجات دهد و کاوه تصمیم به بازگشت به ایران بعد از ۵ سال گرفت.

رضایی به استقلال بازگشت اما به دلیل پر بودن لیست آبی‌ها نمی‌توانست قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کند؛ انتخابی که بدون حواس جمعی رضایی و مدیربرنامه‌هایش رخ داد و البته اشتباه بعدی مهاجم آن روزهای تیم ملی را رقم زد؛ با توافق استقلال و تراکتور، این مهاجم به تبریز رفت و بعد از عملکرد تقریبا مناسب در لباس تراکتور، رضایی تصمیم گرفت قراردادش را با تراکتور فسخ کند و به استقلال بازگردد. فدراسیون فوتبال این اجازه را به او نداد و  کاوه نتوانست آبی‌پوش شود. البته او با این تصمیم اشتباه پل‌های پشت سرش را هم خراب کرده بود و پاکو خمس در ۲۳ بهمن اعلام کرد که او دیگر جایی در فهرست تراکتور ندارد.

کاوه رضایی؛‌ از اینجا رانده، از آنجا مانده!

خانه‌نشینی مهاجمی که قهرمان بلژیک شد

نزدیک ۲ ماه از تصمیم سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گذرد و رضایی جایی حتی در تمرینات این تیم هم ندارد. او با وجود دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت، در ۶ بازی دو گل برای تراکتور به ثمر رساند تا عمکرد بدی نداشته باشد. سریال تصمیمات اشتباه رضایی سبب شد او این روزها خانه‌نشین باشد و نتواند حتی با تیم تمرین کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج