۱۳۰۱۷۹۴
۲۸۲۲
۲۸۲۲
پ

پرسپولیس در خطر حذف از آسیا قرار گرفت

احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، از یک نگرانی به یک واقعیت نزدیک شده است. استقلالی‌ها نتوانستند در مهلتی که AFC تعیین کرده بود، مدارک مربوط به تسویه‌حساب‌های‌شان را بارگذاری کنند و همین هم می‌تواند باعث محرومیت آنها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شود.

روزنامه شرق: احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، از یک نگرانی به یک واقعیت نزدیک شده است. استقلالی‌ها نتوانستند در مهلتی که AFC تعیین کرده بود، مدارک مربوط به تسویه‌حساب‌های‌شان را بارگذاری کنند و همین هم می‌تواند باعث محرومیت آنها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شود. استقلالی‌ها امیدوار بودند نامه‌نگاری باشگاه و فدراسیون با AFC، بتواند جلوی این اتفاق را بگیرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهلت تازه‌ای به باشگاه استقلال بدهد. اتفاقی که به نظر می‌رسد نیفتاده و حالا به گفته رئیس فدراسیون فوتبال، احتمال حذف پرسپولیس هم از لیگ قهرمانان وجود دارد. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال یکی از افرادی بود که پرونده حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را پیگیری می‌کرد. رابطه خوب او با شیخ سلمان، یکی از امیدواری‌های استقلال برای گرفتن مهلت و بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بود. تاج اما در حاشیه مجمع انتخاباتی استان آذربایجان غربی، آب پاکی را روی دست استقلال ریخت و گفت آنها شانسی برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان ندارند: «باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات سرمربی اسبق خود در این فصل، قطعا در لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد داشت». این خبر شاید پایان امیدهای اندک استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باشد؛ باشگاهی که درگیر بدهی‌های زیادی به طلبکاران خارجی است و با وجود قهرمانی در فصل گذشته و شانس بالای قهرمانی در این فصل، فرصتی برای حضور در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی آسیا نخواهد داشت. حذف استقلال از لیگ قهرمانان، خبر تازه‌ای محسوب نمی‌شد اما صحبت‌های تاج، نگرانی تازه‌ای به وجود آورد.

به گفته رئیس فدراسیون، شاید پرسپولیس هم مثل استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود: «پرسپولیس همه موانع را برای دریافت مجوز حرفه‌ای پشت سرگذاشته و تنها یک پرونده ۲۰۰هزار دلاری ممکن است مشکلاتی برای این باشگاه به وجود بیاورد». پرسپولیسی‌ها پس از اظهار نظر تاج، بلافاصله بیانیه‌ای منتشر کردند. بر اساس بیانیه پرسپولیس، منظور از صحبت‌های تاج بدهی رادوشویچ بوده و آنها امیدوارند با تفاهم‌نامه بارگذاری شده بتوانند مجوز حرفه‌ای بگیرند: «در موضوع دریافت صدور مجوز حرفه‌ای، بسیاری از موارد دخیل هستند که باید اقدام لازم درباره آنها صورت بگیرد. موضوعات مالی، حقوقی و زیرساختی از جمله این موارد است. فرایند بارگذاری و ارسال مدارک طبق جدول زمان‌بندی همچنان ادامه دارد و فرایند کار به پایان نرسیده است. اظهارنظر امروز آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، د‌ر خصوص مطالبات رادوشویچ بوده است و پرونده جدیدی نمی‌باشد. باشگاه درمورد رادوشویچ که تعهد مالی سنگینی وجود داشت با او توافق کرد. مدارک رسمی توافق و پرداخت در سررسید هم در سامانه کلَس بارگذاری شد و در پرداخت‌های آتی نیز این اقدام انجام خواهد شد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج