adexo3
۱۳۰۲۰۱۷
۲۳۷۲
۲۳۷۲
پ

کاپیتان استقلال باانگیزه‌تر از همه تمرین می‌کند!

شرایط مالی در استقلال اصلا خوب نیست و این برای کادر فنی و بازیکنان تیم از همه دردآورتر است، به خصوص که تنها ۵ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده است.

ورزش سه: شرایط مالی در استقلال اصلا خوب نیست و این برای کادر فنی و بازیکنان تیم از همه دردآورتر است، به خصوص که تنها ۵ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده است.

کاپیتان استقلال باانگیزه‌تر از همه تمرین می‌کند!

در فاصله ۵ هفته مانده به پایان لیگ برتر علی فتح‌الله‌زاده به خاطر شرایط مالی باشگاه از سمت خود استعفا کرد و جای خود را به حجت کریمی داد و حالا سرپرست باشگاه در یک فرصت کم می‌بایست علاوه بر پرداخت بدهی استراماچونی، درصد و پاداش قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند که کار سختی است.

کاپیتان استقلال باانگیزه‌تر از همه تمرین می‌کند!

با این حال تصاویری که از تمرینات استقلال مخابره می‌شود، تصاویر امیدوارکننده است. سیدحسین حسینی که در بازی با آلومینیوم با مهار شوت هانسل زاپاتا استقلال را در بازی نگه داشت، در تمرینات استقلال باانگیزه‌تر از همه تمرین می‌کند.

او به خوبی می‌داند شرایط استقلال اینطور نمی‌ماند و به طور حتم با گذشت زمان مشکلات مالی تیم حل و بدهی استراماچونی هم پرداخت می‌شود، اما شاید فرصت تکرار قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به این زودی تکرار نشود. به همین خاطر او در تمرین از همه باانگیزه‌تر تمرین می‌کند تا در بازی‌های باقی‌مانده هم سیوهای خوبی برای تیم داشته باشد و هم این پیام مهم را به هم‌تیمی‌هایش مخابره می‌کند که به زعم سرمربی در این روزها هم باید بهترین خود را برای تیم بگذارند.

کاپیتان استقلال باانگیزه‌تر از همه تمرین می‌کند!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج