۱۳۰۴۱۳۵
۱۹۸۴
۱۹۸۴
پ

آقایی: سرنوشت قهرمانی دست سپاهان است

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این عقیده است که استقلال نمی‌تواند بازی همیشگی خودش را برابر پرسپولیس انجام دهد.

خبرگزاری تسنیم: عباس آقایی درباره تقابل پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر گفت: به نظرم این مهمترین بازی لیگ است و حتی این مسابقه برای سپاهان هم اهمیت زیادی دارد. به نظر من می‌توانیم شاهد بازی جذابی باشیم، چون هر دو تیم فقط برد می‌خواهند و مساوی در این بازی شانس پرسپولیس و استقلال را برای قهرمان شدن کمتر خواهد کرد. استقلال فُرم مطلوبی دارد، ولی بدون شک نمی‌تواند بازی همیشگی خودش را برابر پرسپولیس انجام دهد، چون با حریف ساده‌ای روبه‌رو نخواهد شد.

وی در واکنش به برخی انتقادها مبنی بر تفکرات تدافعی گل‌محمدی در دربی‌های تهران تأکید کرد: اگر هم قرار باشد یک مربی با احتیاط رفتار کند طبیعتاً نمی‌تواند تفکر اشتباهی باشد. اگر پرسپولیس تهاجمی بازی کند، ولی ببازد همین هواداران یا رسانه‌ها به شدت از کادر فنی یا بازیکنان انتقاد خواهند کرد.

آقایی که سابقه بازی در سپاهان را هم دارد در مورد اینکه برخی معتقدند تیم اصفهانی شانس اول قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود، گفت: سرنوشت قهرمانی دست سپاهان است و طبیعتاً شانس آنها نسبت به دو تیم دیگر بیشتر است، ولی چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت کادر فنی این تیم برای فصل آینده گفت: باشگاه که اعلام کرده است فصل بعد هم با این مربی قرارداد دارد. اینکه گل‌محمدی در پرسپولیس بماند یا جدا شود موضوعی است که خودش یا باشگاه می‌توانند در مورد آن صحبت کنند، ولی اعتقاد من این است که پرسپولیس در صورت جدایی گل‌محمدی چالش سختی خواهد داشت. بدون شک بعد از اتمام فصل پرسپولیس باید بازیکن جدید بگیرد و جدایی یحیی گل‌محمدی کار باشگاه را برای فصل آینده سخت خواهد کرد. من معتقدم باشگاه پرسپولیس باید تکلیف سرمربی فصل آینده را خیلی زود مشخص کند تا برای فصل بعد با مشکل مواجه نشود. اگر قرار است گل‌محمدی در پرسپولیس بماند بدون شک این تیم با چالش کمتری برای فصل بعد مواجه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج